Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

moose knuckle kuvaviestin jälkeen tässä ketjussa menin unten maille lötköttämmäänja pötköttämmään.
Nyt herättyäni lähden pienelle aerobiselle. kyä elämä on ihanata lepopäivänä parhaimmillaan. jeah.

Jotenkin lähtenyt vähän maku koko pakkiksesta, te ootte ihan tyhmiä!:p
Miltähän foorumilta sitä löytäisi imettäjän mun tuleville lapsille, ei sillä että täältä sitä olisin yrittänyt hakea, synnyttäjä/imettäjä ei saa olla tyhmä. Kyllä se vaan niin on että poikien kanssa pidetään hauskaa ja naiset ovat siittämistä varten, onely.

Viimeksi muokattu:
Esikoiseni Teo sanoi kanssa ipanana Tymmä, että ei tässä olla ekaa kertaa pappia kyydissä ton vauva hössötyksen kanssa. Pitäisköhän käydä mittauttamassa prolaktiinit:D

naiset ovat siittämistä varten, onely.

Siteeraan 2v tyttäreni suosimat voimasanat tähän: ruma saatana!
E. Olis mageeta jos kaikki naiset menisivät synnytyslakkoon kunnes kaikki miehet oppisivat oikeasti käyttäytymään kuten naiset haluavat :p:p:D
Siinä jos missä olisi joukkopainetta ja voimaa!

Viimeksi muokattu:
Kun katsoo YK:n tekemiä ennusteita koko maailman väestönkasvusta, se synnytyslakko ei ole ollenkaan huono idea. Tosin se pitäisi kohdistaa ihan muualle kuin tälle mantereelle.

Voi helkkari. Mun kämppä oli vuokrattuna tapahtuman ajaksi ensi viikolla neljä vuorokautta. Peruutus tulee nyt neljä vuorokautta ennen. Vakuusmaksua maksettu 37 % tuosta hinnasta. Saako pyytää vielä vuokrasta osaa? Nyt nimenomaan kohtuullisuutta mietin. Mä en tuota mihinkään enää saa vuokrattua tällä varoitusajalla.

Siteeraan 2v tyttäreni suosimat voimasanat tähän: ruma saatana!
E. Olis mageeta jos kaikki naiset menisivät synnytyslakkoon kunnes kaikki miehet oppisivat oikeasti käyttäytymään kuten naiset haluavat :p:p:D
Siinä jos missä olisi joukkopainetta ja voimaa!

Joukkopaine ja voima loppuisi kun rivit rupeisi rakoileen, luonto tekisi tehtävänsä kun vähän rakastutaan ja sitten rakastutetaan lisää ja sitten onkin jo lapset mukana kuvioissa. Hyvä juoni anyways.

Voi helkkari. Mun kämppä oli vuokrattuna tapahtuman ajaksi ensi viikolla neljä vuorokautta. Peruutus tulee nyt neljä vuorokautta ennen. Vakuusmaksua maksettu 37 % tuosta hinnasta. Saako pyytää vielä vuokrasta osaa? Nyt nimenomaan kohtuullisuutta mietin. Mä en tuota mihinkään enää saa vuokrattua tällä varoitusajalla.
Mitä sopimukseen kirjoitettiin?

kaupunnilla tul tännään käveltyä sinne, tänne ja tuonne.... tulipa aerobista mukavasti tälle pvälle myös...

Huomenna punttitreeniä porukalla... jeee...

^^^ mä taas lähtisin perstuntumalta siitä, että jos asiasta ei ole sovittu, niin vaikea tota vakuutta enempää on lähteä perimään. Käytäntöhän monesti on sitä, että etukäteen on maksettu joku vakuus mahdollisia peruutuksia varten, jonka ostaja peruuttaessa tietyn ajan jälkeen menettää, ja jolla vuokraaja/palveluntarjoaja turvaa osan taloudellisesta menetyksestä peruutuksen sattuessa. Jotenkin en näe oikein logiikkaa siinä, miten tuossa tapauksessa olisi perusteltua vaatia koko vuokraa, vaikka vuokraaja ei nyt välttämättä saakaan enää kämppää menemään.

muoks. tossa vakuuden menetyksessä molemmat tavallaan kantaa oman riskinsä: vuokraaja tuon peruutuksen ja ostaja vakuuden menettämisen.

Back
Ylös Bottom