Voi herraisä, onko Ultsiskin sekaisin.
Ei edes aloiteta sitä keskustelua aiheesta, ei ei ei pysty.
En minä ole yhtään sekaisin. Kapitalismin verikoirat sen sijaan ovat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi herraisä, onko Ultsiskin sekaisin.
Ei edes aloiteta sitä keskustelua aiheesta, ei ei ei pysty.
En minä ole yhtään sekaisin. Kapitalismin verikoirat sen sijaan ovat.
Nykyoikeisto kapitalismia vai? Sitten ihmetellään, miksen kirjoittele politiikka-osastolle.En minä ole yhtään sekaisin. Kapitalismin verikoirat sen sijaan ovat.
Nykyoikeisto kapitalismia vai? Sitten ihmetellään, miksen kirjoittele politiikka-osastolle.
Miksi sinä käyt lenkillä ?Riippuu oikeistosta. Sitä päivää odottelen kuitenkin edelleen, että joku kertoo minulle MIKSI pitää saada enemmän voittoa taskuun. Itselle maistuisi vähän toisenlainen todellisuus. Enkä nyt tarkoita sitä, että lahjoitat kaiken pois ja syöt itse jotain kiviä.
Sen takia että kehitys jatkuu ja elintaso paranee.Riippuu oikeistosta. Sitä päivää odottelen kuitenkin edelleen, että joku kertoo minulle MIKSI pitää saada enemmän voittoa taskuun.
Niin, rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy. Ja keskiluokkakin köyhtyy nykyään.Sen takia että kehitys jatkuu ja elintaso paranee.
Miksi sinä käyt lenkillä ?
Tää nyt riippuu vähän katsantokannasta. Jos ottaa tarkasteluun jotain isoja, monikansallisia yrityksiä verokeinotteluineen ja massairtisanomisineen, niin voi olla ihan perusteltuakin sanoa, että yritys voisi kantaa yhteiskuntavastuunsa paremmin. Mutta jos vaikka minä perustan pienen osakeyhtiön tänne kotosuomeen, niin päätän kyllä aivan satavarmasti itse, mihin yhtiön mahdollisesti tuottaman voiton käytän.ja voitto pitäisi jakaa oikeudenmukaisemmin
Pienyrittäjä Suomessa (tai missä tahansa) on voittonsa ansainnut.Tää nyt riippuu vähän katsantokannasta. Jos ottaa tarkasteluun jotain isoja, monikansallisia yrityksiä verokeinotteluineen ja massairtisanomisineen, niin voi olla ihan perusteltuakin sanoa, että yritys voisi kantaa yhteiskuntavastuutaan paremmin. Mutta jos vaikka minä perustan pienen osakeyhtiön tänne kotosuomeen, niin päätän kyllä aivan satavarmasti itse, mihin yhtiön mahdollisesti tuottaman voiton käytän.
Toisaalta minäkään en ymmärrä sitä, miksi kehitys pitäisi repiä työtekevän perusduunarin selkänahasta, työntekijän asemaa heikentää jatkuvasti kilpailukykyyn vedoten jne.
Mutta mikä on pienyrittäjä ja missä vaiheessa se muuttuu riistäjäksi ?Pienyrittäjä Suomessa (tai missä tahansa) on voittonsa ansainnut.
Jaa-a, siitä lienee olemassa monia tulkintoja. Tosin oikeistolaisesta näkökulmasta kukaan ei ole riistäjä vaan millä tahansa tavalla junailtu voitto on ansaittua. Eikä edes veroja tarvitse maksaa Suomeen, jos ne osaa kiertää ja pimittää.Mutta mikä on pienyrittäjä ja missä vaiheessa se muuttuu riistäjäksi ?
No vastaavati yritykset, omistajat ja yrittäjät keräävät voittoja, koska se on kivaa, on massia ostaa housuja eikä päällimmäinen tarkoitus varmastikaan ole riistää ketään. Kuluttajat valitsevat ostaessaan juoksulippiksiä tai -housuja, millaisia yrityksiä he haluavat tukea. Tietoa kyllä löytyy melko paljon.Se on kivaa, mahtuu housu jalkaan, enkä riistä ketään?
Kysyinkin sinun mielipidettäsi, jos kerran pienyrittäjät on voittonsa ansainnut ja karrikoiden muut riistää...Jaa-a, siitä lienee olemassa monia tulkintoja. Tosin oikeistolaisesta näkökulmasta kukaan ei ole riistäjä vaan millä tahansa tavalla junailtu voitto on ansaittua. Eikä edes veroja tarvitse maksaa Suomeen, jos ne osaa kiertää ja pimittää.
Tiedän, suku täynnä pienyrittäjiäa ja kiroavat kaikki vasemmistoa ja demareita.Eivät kaikki isommatkaan yrittäjät riistä. Pitäisi tutkia jokainen yksityisiä tapaus jotta antaisin tuomioni!
Pienyrittäjät ovat usein tosi tiukoilla tai eivät ainakaan muiden kustannuksella masseja kääri siis tekevät helvetisti duunia olemattomilla lomilla ja kantavat vielä riskit toimeentulostaan. Rispektiä heille.
Ovatko he tähän perehtyneet vai perustuuko kiroaminen mielikuviin? http://www.vasemmisto.fi/politiikka...turvaa-ja-jatkuvuutta-pienyrittaejaen-arkeen/Tiedän, suku täynnä pienyrittäjiäa ja kiroavat kaikki vasemmistoa ja demareita.
En ymmärrä logiikkaasi milläön tasolla.