Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ettei sen laktoosivaivaisen maha räjähdä, jos se kiehui ja kupli kovalla teholla +11cm. Sitten on makuuhuone ja mies kakassa, olohuone kakassa, lapset ihan kakassa, sormet kakassa. Osaat mahdollisesti kuvitella, parempi jos et osaa.
Sit käy näin

Monty-Python.jpg

Kodinkoneita, joita en käytä: vaaka

Ite en pitkiin aikoihin jaksanu vaakaa vaivata joitakin vuosia sitten. Sittemmin painoluokkaurheilu on pakottanut vähän tarkkailemaan, ettei kilot lähde ihan käsistä, mua kun ei mikään kitudieetti kiinnosta. Tosin taitaa olla vielä niin, että kun siirryin siniselle vyölle, niin painoluokat on taas isompia. Eli ei vissiin tarttekaan kauheesti seurata painoo :D

Tänään näytti vaaka 68kg ja vyötärönympärys 77 cm(vielä 10cm pois niin on hyvä). Tänään tasan 2 viikkoa synnytyksestä. Painon ei tarttis enää tippua...

Salilla käyminenkin tuntuu turhan kevyeltä, kun ei ole tuota lisäpainoa tuossa edessä enää...

Tänään näytti vaaka 68kg ja vyötärönympärys 77 cm(vielä 10cm pois niin on hyvä). Tänään tasan 2 viikkoa synnytyksestä. Painon ei tarttis enää tippua...

Salilla käyminenkin tuntuu turhan kevyeltä, kun ei ole tuota lisäpainoa tuossa edessä enää...
Mulla oli vyötärö eilen 81cm, navan kohdalle muutama sentti lisää - sieltä sitten syntyi sentään muutama pieru.

Olisiko markkinarakoa, jos alkaisi kauppaamaan vähänkäytettyjä persereikiä vakuumipakattuna? Siis kokonaan ilman niitä reunoja?

E. "Osta kaksi kakkosta, maksa molemmat"

Oletan, että näet itse kyseisen "tuotteen" jollakin tapaa hyödyllisenä sillä olet sellaisen keksinyt. Itse en kyllä keksi moiselle käyttöä.

Mitä määkimistä tää o? Onx tää niiq jotain muzaa, niinq tai sillee? Kuulostaa siltä, että joku on juottanu teletapille liikaa lempijuomaani, alkoholia.

edit: ei siinä mitään, jos tykkää, minä en.

:hyper: Ei ollu vaikee arvaa et joku ei tykkää.

Olette liian vanhoja ymmärtämään.

Back
Ylös Bottom