Mikäköhän helvetin tauti/verenkiertohäiriö minulla on, kun koko ajan varpaita paleltaa. Olen aika huolissani.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
varpaita paleltaa
Veri pakkautunut siittimeen. Ei riitä enää jalkoihin.Mikäköhän helvetin tauti/verenkiertohäiriö minulla on, kun koko ajan varpaita paleltaa. Olen aika huolissani.
Nyt mulle juoma!
Harmi et Shakira kerkes ensin. HöhöSellaiselta että olisi tehnyt mieli lorotella viinaa sekaan. Mutta virkisti se vähän lääkärireissulla kun yöllä tuli jälleen valvottua lapsen taudin takia...Miltä maistui?
Nyt jaksaa katsoa hetken jalkapalloa. Espanja ja Gerard PiquéHarmi et Shakira kerkes ensin. Höhö
lehestähän sen voep lukkoo että se eniten lämmittee mieltä.Onneksi olkoon!
Arvelisin, että tuo suomen paskin bändi skaba voitto on se, joka eniten lämmittää mieltä?
enemmän kö kirjattiin... savolaeset avustajat ossoo puhhuu paremmin köPaljonko nousi?
Jep, Tsekeille! Noille stanan spanskeille ei ainuttakaan.Maalia nyssaatana.
Läski Urpo Simpanssi-isäntä.Jep, Tsekeille! Noille stanan spanskeille ei ainuttakaan.
Jep, Tsekeille! Noille stanan spanskeille ei ainuttakaan.
Sulla oli/on harras toive, että Pique laittais sen sisään.Tiesin että Piqué tekee sen vielä![]()
Sulla oli/on harras toive, että Pique laittais sen sisään.
Hyvä!