Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
5. Laitetaanko pakasteet pieneen pussiin?
Itse olen aina kuvitellut syyksi sen, että pakasteet alkaa hikoilee jos vähänkin pidempään kestää kunnes back pakkases.5. Ei laiteta, miksi ne muuten aina niin kysyy?
Mies. Näytät ihan kangsteriltaMitäs armotonta tossa on?
No ei kyllä ole tarkoitus, perkeles.Mies. Näytät ihan kangsterilta
Ei ole, onneksi, muuten ostaisin pyörän ja tappaisin itseni sillä.Omistaakos Mike a-korttia? Ja onko kaksipyöräisillä pöristely lähellä sydäntä?
Pesetän ammattilaisilla käsin ja eilen viimeksi pesu ja vahaus. Ne sitten aina imuroi samalla.Pesetkö audin itse vai käytätkö jossain pesussa? Pidätkö muuten hyvää huolto autoistasi vai pääseekö esim sisältä pölyttymään?
En ole koittanut, mutta varmaan aikas monta.Mike paljonko pystyt yhteen menoon punnertamaan tavallisia etunojapunnerruksia?
Ei varmaan ihan? Olisi pitänyt ajokortti hankkia ennen 1.10.1990.Etkös sie oo sen verran vanha, että saat B-kortin mukana myös A-kortin?
Ennen wanhaan meni myös niin, että 16-vuotiaana ajettu KT-kortti muuttui heti A-kortiksi samana päivänä, kun täytti 18v. Kaverit kävivät aikoinaan "koeajamassa" 1100cc pyöriä synttäripäivänään KT-kortilla.Ei varmaan ihan? Olisi pitänyt ajokortti hankkia ennen 1.10.1990.
Onko kyllä älytön ajatus että henkilöautolla autokoulun käyneenä sais hyppää minkä vaan crotch rocketin selkään. :D

Tuttavani on ajanut lukemattomia autoliikkeiden autoja ja moottoripyöriä ilman koko korttia eri vuosikymmenillä...Ollut töissä yhteensä yli 2 vuotta kahdessa eri paikassa joissa ajoi jakeluautoa ja kuorma-autoa työksensä,tietysi ilman korttia ku ei ollu rahaa ajaa semmosta,kerran oli kysytty että onko sillä ajokortti,sanoi,että tietenki,mitä te kuvittelette..Ilman korttia ajoi melkein 15 vuotta päivittäin,kunnes meni autokouluun,puhallutettiin ja renkaita ratsattiin mutta koskaan ei kukaan ollut korttia kysynyt nähtäville :DEnnen wanhaan meni myös niin, että 16-vuotiaana ajettu KT-kortti muuttui heti A-kortiksi samana päivänä, kun täytti 18v. Kaverit kävivät aikoinaan "koeajamassa" 1100cc pyöriä synttäripäivänään KT-kortilla.![]()
Kutosnousu hackissa ja sieltä pudotus alas jättäen aina toisto vajaa. Sitten 2 x quad blast. Ykkösillä ja räjähtävästi.30 minsaa aikaa ja jalkatreeni. Joutuisit toteuttamaan sen yksin, mitä tekisit?
Harvakseltaan.Mike, käytkö vielä ikinä voimalaitoksella treenailemassa? Tuli hommattua tsetti tonne, kun kattelin esittelyvideotanne avajaisista muinoin, ja kovasti olen diggaillut nyt paikasta.
Eka Audihan tämä mulle on, ja halusin nopeamman mitä GTI mk7 Golf. Seuraava on sitten joko ens vuoden S3 malli 310hp tai, RS3 tai TTRS.Miksi Mike olet juuri audiin päätynyt? Oletko ns. merkkiuskollinen että pitää olla juuri audi vai muuten vain? Katselitko muita samankaltaisia vaihtoehtoja silloin kun tuon nykyisen hommasit?
Onko kyllä älytön ajatus että henkilöautolla autokoulun käyneenä sais hyppää minkä vaan crotch rocketin selkään. :D
Eka Audihan tämä mulle on, ja halusin nopeamman mitä GTI mk7 Golf. Seuraava on sitten joko ens vuoden S3 malli 310hp tai, RS3 tai TTRS.