Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Siisti Soareri :=) Maikille kovat kiitokset wlogeista, mahtava sarja! Monet monet tunnit on tullu noita kuunneltua/katseltua, viihajat vihaa, mut antaa niide vihata..!

Pesetkö audin itse vai käytätkö jossain pesussa? Pidätkö muuten hyvää huolto autoistasi vai pääseekö esim sisältä pölyttymään?

5. Laitetaanko pakasteet pieneen pussiin?

5. Ei laiteta, miksi ne muuten aina niin kysyy?
Itse olen aina kuvitellut syyksi sen, että pakasteet alkaa hikoilee jos vähänkin pidempään kestää kunnes back pakkases.
Toisaalta jos tiukasti paketoi, niin eikös se sitten hikoile sen pussin ulkopuolelle. Hmm.

Pesetkö audin itse vai käytätkö jossain pesussa? Pidätkö muuten hyvää huolto autoistasi vai pääseekö esim sisältä pölyttymään?
Pesetän ammattilaisilla käsin ja eilen viimeksi pesu ja vahaus. Ne sitten aina imuroi samalla.

Mike paljonko pystyt yhteen menoon punnertamaan tavallisia etunojapunnerruksia?
En ole koittanut, mutta varmaan aikas monta.

Etkös sie oo sen verran vanha, että saat B-kortin mukana myös A-kortin?
Ei varmaan ihan? Olisi pitänyt ajokortti hankkia ennen 1.10.1990.

Onko kyllä älytön ajatus että henkilöautolla autokoulun käyneenä sais hyppää minkä vaan crotch rocketin selkään. :D

Ei varmaan ihan? Olisi pitänyt ajokortti hankkia ennen 1.10.1990.

Onko kyllä älytön ajatus että henkilöautolla autokoulun käyneenä sais hyppää minkä vaan crotch rocketin selkään. :D
Ennen wanhaan meni myös niin, että 16-vuotiaana ajettu KT-kortti muuttui heti A-kortiksi samana päivänä, kun täytti 18v. Kaverit kävivät aikoinaan "koeajamassa" 1100cc pyöriä synttäripäivänään KT-kortilla.:eek:

Mike, käytkö vielä ikinä voimalaitoksella treenailemassa? Tuli hommattua tsetti tonne, kun kattelin esittelyvideotanne avajaisista muinoin, ja kovasti olen diggaillut nyt paikasta.

Ennen wanhaan meni myös niin, että 16-vuotiaana ajettu KT-kortti muuttui heti A-kortiksi samana päivänä, kun täytti 18v. Kaverit kävivät aikoinaan "koeajamassa" 1100cc pyöriä synttäripäivänään KT-kortilla.:eek:
Tuttavani on ajanut lukemattomia autoliikkeiden autoja ja moottoripyöriä ilman koko korttia eri vuosikymmenillä...Ollut töissä yhteensä yli 2 vuotta kahdessa eri paikassa joissa ajoi jakeluautoa ja kuorma-autoa työksensä,tietysi ilman korttia ku ei ollu rahaa ajaa semmosta,kerran oli kysytty että onko sillä ajokortti,sanoi,että tietenki,mitä te kuvittelette..Ilman korttia ajoi melkein 15 vuotta päivittäin,kunnes meni autokouluun,puhallutettiin ja renkaita ratsattiin mutta koskaan ei kukaan ollut korttia kysynyt nähtäville :D

Onhan näitä.

Miksi Mike olet juuri audiin päätynyt? Oletko ns. merkkiuskollinen että pitää olla juuri audi vai muuten vain? Katselitko muita samankaltaisia vaihtoehtoja silloin kun tuon nykyisen hommasit?

30 minsaa aikaa ja jalkatreeni. Joutuisit toteuttamaan sen yksin, mitä tekisit?
Kutosnousu hackissa ja sieltä pudotus alas jättäen aina toisto vajaa. Sitten 2 x quad blast. Ykkösillä ja räjähtävästi.

Mike, käytkö vielä ikinä voimalaitoksella treenailemassa? Tuli hommattua tsetti tonne, kun kattelin esittelyvideotanne avajaisista muinoin, ja kovasti olen diggaillut nyt paikasta.
Harvakseltaan.

Miksi Mike olet juuri audiin päätynyt? Oletko ns. merkkiuskollinen että pitää olla juuri audi vai muuten vain? Katselitko muita samankaltaisia vaihtoehtoja silloin kun tuon nykyisen hommasit?
Eka Audihan tämä mulle on, ja halusin nopeamman mitä GTI mk7 Golf. Seuraava on sitten joko ens vuoden S3 malli 310hp tai, RS3 tai TTRS.

Ja vielä enemmän älytöntä, että 70v äitini saa tällaista rakettia ajaa, mutta minä en :D

Edit: Korjattakoon sen verran, että lain mukaan saisi. Onneksi ei mene lähellekään.

Eka Audihan tämä mulle on, ja halusin nopeamman mitä GTI mk7 Golf. Seuraava on sitten joko ens vuoden S3 malli 310hp tai, RS3 tai TTRS.

Laitetaas viä lisäkyssärinä että miksi juuri s3 tai tt, eikä esim a4/s4 tai a5/s5? Haluatko nimenomaan tollasen hätäsesti liikkuvan "kirpun"? Ja ei siis mitään kyseistä autoa vastaan, mielenkiinnosta kyselen. Omasta mielestä juuri viitosmallin coupet hienoimpia malleja mitä audilla on.

Back
Ylös Bottom