Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Johtuukohan tuo nostalgia siitä kun ihminen oppii maailman tavoille viimeistään parikymppisenä, kaikki myöhemmät maailman muutokset vievät maailmaa pois siitä, minkä ihminen on nuorena oppinut. Tämä ei ole enää se maailma, johon olin kasvanut. Tjsp.

Minäkin oon tänään polkenu. Oikealla jalalla. Poljin punasta jammua ja sitte poljin sinistä kans. Vanhoja engelsmannejaki kokeilin, mutta ne oli vähän hankalia. Pitää harjoitella.

Hoksasin tuossa justiinsa, etten ole ajanut uudella moottoripyörällä sitten vuoden 2010.

Saako mennä jo nukkumaan?

Hoksasin tuossa justiinsa, etten ole ajanut uudella moottoripyörällä sitten vuoden 2010.

En minäkään. 2010 ostin uuden pyörän ja sillä on menty tähän asti. Tosin veikkaan, että sinulla uusi pyörä tarkoittaa jotain muuta.

Niin ihana ilma et piti salin jälkeen käydä vielä potkii palloa. Ihan hiki tuli. Saiskohan nyt vetää vähän sipsii sohvalla maaten:p

Lasketaanko jos on uusi kypärä? Enää puuttuu pyörä ja kortti..
20160522_190718-1.webp

mihin kategoriaan?

ehtotan, uusi kypärä, kategoriaa

Minä viimeksi uutta 2005 ta 6

pyörä, speed triple

ostin myös sipsiä, koska: porträkker arvioi tämänpäivän pyöräilykulutukseksi 3000 kiloa, täytyy tankata

Minäkin oon tänään polkenu. Oikealla jalalla. Poljin punasta jammua ja sitte poljin sinistä kans. Vanhoja engelsmannejaki kokeilin, mutta ne oli vähän hankalia. Pitää harjoitella.

Minäpä en ole koskaan ajanut uudella moottoripyörällä.

Mie olen roudari hani, minä panen roudaamisessa parastani... ;) Jeesin tänään roudaamisessa tuttujen liikkeen oltua festareilla myyntipöytää pitämässä.
Kivasti tul hyötyliikuntaa.

Wohoo, tänään mulla onkin selostukset matsiin enklanniksi. Ja vähän parempi kuva. Mistä vetoa etten jaksa tätä kuitenkaan loppuun asti pällistellä...

Back
Ylös Bottom