Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niillä onpi paljon nopiampi aineenvaihdunta nuoresta iästään johtuen ja jos vielä juovat kofeiinia, niin ovatten täysin läpipaskoja... kaloreita tulloo mutta ne enimmäkseen läpi myös männöö...
Toista se on immeisillä, jotka eivät ole teinejä (13-19v) olleet sitten ennee... kröhöm... toviin ;-) Tuntuu että homma on kääntynynnä toisinpäin. Vaikka jois kofeiinituotteita ja liikkuis
palajon, niin kaloreita vyötärölle jysähtää niin että jysähtää... plomps... siihen jysähti ;-)
Ööö ei mullakaan onneksi se sidukka siihen mahaan jysähdä, turvotus on väliaikainen ilmiö! Mutta niin epämiellyttävä, että no more siideri (paitsi ehkä yksi terassilla joskus jos sinne saakka pääsee vielä tässä elämässä)...

Ööö ei mullakaan onneksi se sidukka siihen mahaan jysähdä, turvotus on väliaikainen ilmiö! Mutta niin epämiellyttävä, että no more siideri (paitsi ehkä yksi terassilla joskus jos sinne saakka pääsee vielä tässä elämässä)...
Tajusin kyl, mut kuha oli pakko piäästä viääntelleen ja kiääntelleen, vaekka ei tässä ketjussa koskaan huumoria harrasteta.

Eiks Mopsin pitänyt nyt (taas) vallan pitäytyä noilta alkoholijuomilta ?

miksi mopsy ei nauti olutta

tiesittekö muuten, kuntit, että pakkakunnalla on nousevana lavvantaina hieno tapahtuma: olutta ja elämää

niin ja eeroportilta ei tule ensimmäistäkään kokki tahi deitti ohjelmaa, eilenkin seurasin giro italiaa

Televisiosta ollut juttua. Eihän sieltä paljon muuta katsottavaa tule kuin jalkapalloa. Onneksi sitä sentään tulee paljon.

Olin tänään toimistolla klo 07:40. Jokin on nyt pahasti vialla. Päässä.

Mulla ei näy kylkiluut. Mitehhä kuikku sitä sit ois jos näkys... nyt on aika paljo löllööki tos keskivartalos. Oikei kunnon michelinmakkarat on ku istuu :D njoo.

Mulla ei näy kylkiluut. Mitehhä kuikku sitä sit ois jos näkys... nyt on aika paljo löllööki tos keskivartalos. Oikei kunnon michelinmakkarat on ku istuu :D njoo.
Mulla ei missään asennossa tule yhtään makkaraa, vaan vain yksi pallo :D
E. Mutta nyt tarttis oikeasti taas siivota ruokavalio, jos taas salillekin pääsisi tällä viikolla.

Tännään salille. Ei kauheesti huvittais, taaskaan, mutta sinne menen.

Jotenkin pistää epäilyttämään, ettei tuo nyt vaan olisi jonkun toisen synnyttämä...nooh, samapa tuo minulle.
Muistuu mieleen Frankie Boylen vitsi edellisestä 66v brittisynnyttäjästä: "Vauva on viimeiset 3kk ennen syntymää tehnyt benjihypyn joka kerta kun äippä on käynyt paskalla."
Sekä mielikuva Boratilta velhonhihasta:confused:

Teki mieli tulla kertomaan jotain, mutta ei mulla kyllä oo yhtään mitään asiaa. Taaskaan.

Pitää opetella olemaan hiljaa, jos ei oo mitään järkevää sanottavaa. Oon töissä viimeaikoina päästelly turhan monta sammakkoa suustani.

Teki mieli tulla kertomaan jotain, mutta ei mulla kyllä oo yhtään mitään asiaa. Taaskaan.

Pitää opetella olemaan hiljaa, jos ei oo mitään järkevää sanottavaa. Oon töissä viimeaikoina päästelly turhan monta sammakkoa suustani.
Hyi saatana. Montako saat kerralla suihin? Sammakoita siis.

Mjahans... yhdeksi pittees jaksaa raahautua salille... :puntti: jaahas jaahas... Salin jälkeen hyötyliikuntaa... :oujee: Ja jos vaikka hanin kanssa illalla :pano: Sounds like a plan? :p:cool:;)

MF: "moi, tojotan laturin hihna vinkuu, pitäs kai vaihtaa tai kiristää"
Autonkorjaaaja: "mikäs kone siinä on?"
MF: "...."
MF: "noenminäsemmostatiijä. Jos tuun käyttää siel niin katotaan mitä tarttee tehä"
Autonkorjaaja: "*hölöpölö autoista ja koneista* juu katotaan sitte"

Tunsin itseni aivottomaksi bimboksi. Ja varsin naiselliseksi vaihteeksi...

MF: "moi, tojotan laturin hihna vinkuu, pitäs kai vaihtaa tai kiristää"
Autonkorjaaaja: "mikäs kone siinä on?"
MF: "...."
MF: "noenminäsemmostatiijä. Jos tuun käyttää siel niin katotaan mitä tarttee tehä"
Autonkorjaaja: "*hölöpölö autoista ja koneista* juu katotaan sitte"

Tunsin itseni aivottomaksi bimboksi. Ja varsin naiselliseksi vaihteeksi...
Olisit vilauttanu vähän... säärtä.

Back
Ylös Bottom