Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

onko ketjussa puhuttu tänään vielä lainkaan kikeistä

Mie voisin ostaa uuden nenän mut en ostas vaik oiski rahaa. Oon pihi ja keksisin rahalle järkevämpääkin käyttöä. Laittaisin esim säästöön.

Onhan tos se riski et päädyn johonki hauskoihin kotivideoihin... hmph. Mut jos mä laitan pahvipussin päähän niin mua ei tunnista eikä rumaa nenääkään tartte katella. Pääasia et saan ne rahat.

Mmmmm rahaa.... paljon rahaaa....

Hyi lainoja. Saisin sydärin kympistä. I like to travel light.

Jes, saa hörhöillä! Päivän kouluhommat tehty!

Jaaaaha! Tarttis lähtee viikonlopuksi Ouluun. Alkaa olla viimeset ajot sinne, sillä kohtahan mä jo asun siellä! Aiva mahetsua hommaa. Sää hellii ja elämä on aivan kelpo paikka ihmisen olla. Ruokaa kyllä tarttee tässä vaiheessa hän, ystävällisesti nam.

Huomentapäivää. Heitin koirain kera 1,5 tunnin aamukävelyn tyhjällä vatsalla. Ai miksi, nooh sanotaanko että tarkoitus oli jotain syödä ennen, mutta ikään kuin unohtui.
Nyt on taas maha täys ja tartteekin jo vähän tyhjentää...

Aamupuuroa vasta nassuun, huoh. Menee taas mättämiseksi iltapäivä, että ehtii syödä tarpeeksi. :D

Kai se tarttee auto pestä(just tälleen fiksusti ennen kun lähdetään viikonlopuksi kalastamaan ja tiet pöllyää+saan pestä auton varmasti uusiksi). Öljytkin kävin vaihdattamassa.

Bikineissä en kuulemma saa autoa pestä, kun ei voi koskaan tietää jos joku omituinen mies, jolla on fetissi raskaana olevia kohtaan, rupeaa ahdistelemaan tai vaikka vie mut.
-tämä on hyvin epätodennäköistä, koska painan aika reippaasti :D

Back
Ylös Bottom