Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täälläpäin ton "mun" salin aukioloaikojen ilmottaminen on aika hanurista. Pitäis olla joka päivä 5-23 auki, vaan eipä oo kahtena aamuna ollu 5.01-5.05 välisenä aikana kun oon menny kolkuttelee ovia. Valot myöskin yötäpäivää sielä päällä, mut noina kahtena kertana pimennetty. Salin sivuilla on poikkeusaukiolojen ilmottamisosasto jossa ei mitää mainintaa asioista, kuten ei myöskään niillä julkisilla fb-sivuilla joita minäkin näen.

En halua huollettavakseni enää edes yhtään uutta kasvia, niidenkin kastelun jne. ollessa lisävaiva minulle :mad:

(Joo vähän väsyttää edelleen vaikka sain nukkua 1,5h päikkärit)

Hiki kahvista ja jammailusta, eiks se riitä lämmitelyks ku tsibaan tohon salille korttelin päähän?

Ootko @Heatseeker katsonut tälläistä. Aika mielenkiintonen minisarja. Onely 5 jaksoa.

SAS: Erikoisjoukkojen kovassa koulussa
Brittien SAS-joukkojen pääsykokeet ovat legendaarisen vaikeita. Dokumenttisarjassa SAS: Erikoisjoukkojen kovassa koulussa (SAS - Who Dares Wins) SAS-konkarit teettävät 30 huippukuntoisella nuorella miehellä oikeissa testeissä käytettyjä tehtäviä. Kokelaat joutuvat äärirajoille niin fyysisesti kuin henkisestikin, ja vain murto-osan kantti kestää loppuun saakka. Brittisarja on ollut menestys monessa Euroopan maassa, ja toinen tuotantokausi on jo valmisteilla.

http://areena.yle.fi/1-3284782

Istun täpösen täydessä Onnibussissa ja ihmiset täällä on ällöttäviä. Joku risupartanen teini räkii tossa vieressä koko ajan, kaivaa nenää ja pyyhkii sitä räkää ties minne. Tiiä vaikka söis sitä. Sit mun vieressä oleva nainen haisee ihan kloriitille. Tosi kiva mennä suoraan ruokapöytään täältä kun saa oksu kurkussa istua vielä tunnin.

Hiki kahvista ja jammailusta, eiks se riitä lämmitelyks ku tsibaan tohon salille korttelin päähän?

Mun tekis mieli aina salilla alkaa jammailemaan, jos siellä tulee radiosta joku hyvä biisi. En oo kehdannut. Jos mulla olis omat musiikit kuulokkeissa niin sitten jammaamiselta ei ainakaan voisi välttyä. Saisin varmaankin porttikiellon.

Mun tekis mieli aina salilla alkaa jammailemaan, jos siellä tulee radiosta joku hyvä biisi. En oo kehdannut. Jos mulla olis omat musiikit kuulokkeissa niin sitten jammaamiselta ei ainakaan voisi välttyä. Saisin varmaankin porttikiellon.

Siis joo mul on kuulokkeet ja kieltämättä välillä snadisti vaikeeta olla. Uus saliki eikä tunne ketään ni voiski joku kerta jamitella :D. Oikeesti mun pitäis alkaa opetteleen jo muuvseja vapariin, mut sen jätän kyl himaan toistaseks... Posettaa uskallan jo salilla.
Kyllä taivas aukeni ku sai kunnon kuulokkeet, mut toisaalta ruokkii vaan sosiaalisten kohtaamisen pelkoa ku ei tarvii sitäkään vähää kommunikoida kenenkään kanssa. No aiva sama, koska reeni on mun juttu.

Kävinkin reenaa. Kyykistelyä. Tais olla kovin kyykistelytreeni mitä oon tehny. Lisäsin vielä kolmosiin viimesiin sarjoihin lisää painoa ku alko ärsyttää tää nyhvääminen. Kai täs on jotai tapahtunu perseen leviämisen lisäks ku aiemmin tehny 5x3/107,5.
10/20, 8/40, 5/50, 5/60, 5/70, 2x4/85, 2x3/97,5, 3x3/112,5, 3/115, 3/117,5, 5/70, 5/85, 5x5/97,5.
Penkissä kevyt 5x3/72,5.
Onneks kerkesin napata ainoan käyttökelposen tangon itelleni nii sai jotenki reenattua :D Nappasin vielä yhen maton palankin omaan käyttöön. Ärsyttävä kyykkyhäkki. Joko aivan liian matalalta tai korkeelta otettava tanko. Matolla onneks korjaantu tilanne sen verran, että pysty ottaa korkeemmalta. Penkissäki fiksuna tyttönä tajusin laittaa maton penkin alle nii sai jaloille sentää jotai pitoa aikaseks.

Istun täpösen täydessä Onnibussissa ja ihmiset täällä on ällöttäviä. Joku risupartanen teini räkii tossa vieressä koko ajan, kaivaa nenää ja pyyhkii sitä räkää ties minne. Tiiä vaikka söis sitä. Sit mun vieressä oleva nainen haisee ihan kloriitille. Tosi kiva mennä suoraan ruokapöytään täältä kun saa oksu kurkussa istua vielä tunnin.
Joo siis viimeks ku ite tulin ulkomailta reissusta ni ensimmäiseks Suomessa mua vastaan istu junassa fiinisti pukeutunu nuorehko nainen, joka kans tutkiskeli intensiivisellä otteella nenänsä sisältöä, teki niistä räkäpalloja ja söi niitä, lisäks sen luurissa oli meseäänet päällä ni korosti vttuuntumisen tunnetta. Onneks oli taas omat luurit mukana ni sai taas vajota maan alle myötähäpeästä. Mitävttuasuomi?

Itsehän liikun vain omalla autolla. Voi itse valita, että tuleeko joku kyytiin vai ei, joten ei joudu kärsimään vastenmielisistä kanssamatkustajista.

Kävinkin reenaa. Kyykistelyä. Tais olla kovin kyykistelytreeni mitä oon tehny. Lisäsin vielä kolmosiin viimesiin sarjoihin lisää painoa ku alko ärsyttää tää nyhvääminen. Kai täs on jotai tapahtunu perseen leviämisen lisäks ku aiemmin tehny 5x3/107,5.
10/20, 8/40, 5/50, 5/60, 5/70, 2x4/85, 2x3/97,5, 3x3/112,5, 3/115, 3/117,5, 5/70, 5/85, 5x5/97,5.
Penkissä kevyt 5x3/72,5.
Onneks kerkesin napata ainoan käyttökelposen tangon itelleni nii sai jotenki reenattua :D Nappasin vielä yhen maton palankin omaan käyttöön. Ärsyttävä kyykkyhäkki. Joko aivan liian matalalta tai korkeelta otettava tanko. Matolla onneks korjaantu tilanne sen verran, että pysty ottaa korkeemmalta. Penkissäki fiksuna tyttönä tajusin laittaa maton penkin alle nii sai jaloille sentää jotai pitoa aikaseks.
Tiukkaa vois tehdä nyt, että pärjäisin kyykyssä. Pari kertaa oon nyt kokeillu kyykätä talven polvi ja selkävaivojen jälkeen.

Back
Ylös Bottom