Kiinnostus suomivapariin on mun mielestä vähän eri asia kuin se, että mennään paikan päälle katsomaan. Siis tavallaan. Cage mun mielestä teki tässä hyvän ratkaisun että eventit näkee maksullisena striiminä.
Ei siinä, itse ehdin jo tuota matkaa tuonne jopa suunnittelemaan kunnes muistin esteen jonka yli ei päässyt.
Tää olisi silti ollut omasta mielestä vähän ikävää:
"alustavasti oli puhetta että saisimme yksinoikeuden illan alkupään matseihin"Jaa että jos Turkuun ei lähde, niin ei olisi nähnyt prelimejä mihin Viaplay hankki oikeudet?
Toki ne näki Fight Pass kautta, et sinänsä ihan sama. Silti uusille lajin seuraajille toi ilmainen Viaplay madaltaa kynnystä melkoisesti.
Ymmärrän kyllä täysin miksi Viaplay ei tuollaiseen lähtenyt, melkoisen näkyvyyden saivat Viaplay:n kuitenkin aivan tuoreelle UFC hankinnalle.
Omasta mielestä toi UFC striimi nyt vain oli iso lisä eventille, ilman että vaatisi mitään yksinoikeuksia. Toki tää nyt ei liity tuohon keissiin pohjimmiltaan.
Se että miksi sinne ei jengiä ilmestynyt, niin tiedä sitten. Sattumaa vain?
Niin, ei se oo yhtään sama asia katella striimeistä, kun paikan päällä... Katsomosta käsin kokemus on huomattavasti viihdyttävämpi kun yksikään UFC-kortti, vaikka ei ottelijoita sen enempää tuntisikaan ennakkoon. On vaikea uskoa että UFC tulisi suomeen, kun ei edes omat tapahtumat kiinnosta, kuitenkin hintataso tulisi olemaan ihan eri luokkaa, kun kotimaan tapahtumissa.

Almeida via naksautus. Niin ainaki toivon.