Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

eli kebun salaatilla.

#niilo22
10396_600x200.jpg

Minä nautin virvoitusjuomatuotteista olutta, onely

alkoholittomista sitten vettä ja maitua, kevytmaitua

Oikein piti miettiä, että mitäs sitä itse juo. Yleensä vesi onely, joskus voin ottaa vissyäkin. Olutta sitten, jos pääsee kapakkaan. Paitsi että viimeaikoina oon kyllä juonu enemmän teetä kuin olutta.

älä ny hulluja puhu
Ehkä sit en ihan vielä. Taas kun joutu pihalla kökkiin, niin tulin toisiin ajatuksiin. Ja taitaa tuo kelikin tuosta taas jäähtyä.

Itse janoon vettä, ruuan kanssa oikeaa maitoa, eli tinki- eli raakamaitoa, jos ei ole saatavilla niin rasvatonta kaupan litkua ja kahviin kevytmaitoa. Nautintoaineeksi kahvia sekä nollakolaa näin kevyemmällä kaudella ja kesällä ronkeloo tai kuivaa siireriä.

50 kilsan marssi takana, oli kyllä vitun aamusta touhua. Mun marssit oli siinä kiitän lepo.
Ei parane ottaa niin vakavasti. Kasvatti se varmasti vitutuskäyrää sekä sen sietämistä ja jos ei, niin kunto nousi. Plussaa myös se, että 2 km kävely ei tunnu enään pahalta, jos muistelee miltä 50 km tuntui.

Toiveita elättelen, että tentti menis läpi. Kolmen viikon päästä sit viisaampi asian suhteen.

Ei ne sitten kiirettä pidä tenttien tarkastamisessa? :D

EL-tentin 6 viikon tarkastusajan odotus oli aika hermojaraastava. Onneksi ei enää.

Ei ne sitten kiirettä pidä tenttien tarkastamisessa? :D

EL-tentin 6 viikon tarkastusajan odotus oli aika hermojaraastava. Onneksi ei enää.
Kolmen viikon sisää pitää tulla tulokset, tai sit pitää ilmottaa jos venyy pitempään tulosten osalta :D Mihinkäs noilla ois kiire...

Pitäs hilata perse keskustaan.

Back
Ylös Bottom