POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Raakana on kyykännyt ilman mitään varusteita 290kg WPC-kisoissa 2014 vuoden lopussa. Tuubista löytyy, en jaksa nyt kaivella, mutta on ainaki syvä.

ei kyllä 100kg ota polvisiteistä kukaan hyötyä. Kyllä mä viime vuonna suu auki katselin ku Antikainen otti lämmittelykyykkyjä raw SM:ssä. Kyllä siellä reisissä ruutia on ja paljon. Ja tosiaan pari vuotta sitten otti paljain polvin likemmäs 300 ja onhan kaveri kehittynyt ihan vitusti siitä.

Onko se kilpailijan vika, jos tuomari hyväksyy kyykyn. Suomalaiseen kulttuuriinhan kuuluukin olla kateellinen ja etsiä vain ainoastaan vikoja, kun voisi olla jopa iloinen ja kannustava. Itse Villen kanssa treenanneena en voi muuta kuin ihmetellä kuinka ukon kyykky vaan jatkaa kehittymistään. Jos kerta 100kg Oranki saat polvisiteillä lisää kyykkyyn niin lähetä ihmeessä miulekin semmoiset :)

Ei tässä varmasti kukaan ole nostajaa syyttämässä yhtään mistään, vaan tuomarilinjaa. Onhan siellä nyt oikeasti voimaa jaloissa jos raakana ilman polvilämppäreitä tulee 300kg.

300kg oon kyykänny paljain polvin ja lämppäreillä joista koen saavani max.5-10kg "hyödyn". Vuoden verran nyt kyykänny siteillä ja yllättävän hyvin ruvennu onnistumaan niillä. Tavote on keväällä koittaa 405kg ja sen verta syvältä että ei tarvii kenenkään spekuloida sen jälkee.. ;)

300kg oon kyykänny paljain polvin ja lämppäreillä joista koen saavani max.5-10kg "hyödyn". Vuoden verran nyt kyykänny siteillä ja yllättävän hyvin ruvennu onnistumaan niillä. Tavote on keväällä koittaa 405kg ja sen verta syvältä että ei tarvii kenenkään spekuloida sen jälkee.. ;)
Aiotko nostaa siis SVNL/IPF-kisassa?

Siinä vaiheessa kun voimanosto on olympia laji niin kyllä. Muuten pysyttelen tuolla pro liittojen puolella.
Ikävä kyllä ei taida tulla tapahtumaan, koska ainoa liitto joka sen mahdollistaisi (ipf) on samalla myös syöpäsin liitto. (Mm Ed Coan -keissi, IMO tyhmät säännöt kuten kantapäät maassa penkatessa ja tankoa ei saa laskea pallean alle)

Voisiko noi liittosodat jättää kun ei ne ole ennenkään johtanu mihinkään?
Ei muuten, mutta vitutaa lukea kun jotkut eivät selvästikään ymmärrä noita sääntöasioita... Heille sanoisin, että kannattaisiko ottaa asioista ensin selvää ennenkun alkaa jakelemaan viisauksiaan...
Ei mulla muuta.

Ikävä kyllä ei taida tulla tapahtumaan, koska ainoa liitto joka sen mahdollistaisi (ipf) on samalla myös syöpäsin liitto. (Mm Ed Coan -keissi, IMO tyhmät säännöt kuten kantapäät maassa penkatessa ja tankoa ei saa laskea pallean alle)

Ed Coan keissi johtui enemmän Wada'sta kuin IPF'stä.

Miksi kantapäät maassa on tyhmä sääntö?

Tangon saa laskea pallean alle.

Ed Coan keissi johtui enemmän Wada'sta kuin IPF'stä.

Miksi kantapäät maassa on tyhmä sääntö?

Tangon saa laskea pallean alle.
Kaveri sai hylyn brittien kisoissa koska laski tangon liian alas (Hieman pallean alle). Päätuomari käski kysyttäessä "rikkeestä" punnertamaan rinnalta, ei vatsalta.

En näe mitään järkeä pakottaa punnertaa koko jalka maassa, vaikka se erittäin notkeilta estääkin järettömän suuren kaaren käytön.

Back
Ylös Bottom