Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olet alkoholimasoitunut ja kohta kehosi vaatii selvästi jo tonkkaa. Suosittelen mobsi vähentämään.

Onely. Lasi päivässä. Lääkkeeksi.
Eikun mulla on aina ollut sama, jo nuorena baarissa nillitettiin siitä kun en muka ikinä juo. Juon, mutta kukaan ei huomaa eikä sillä ole mitään vaikutusta. Joten sama se sitten on olla juomatta kokonaan. Vähentäminen tapahtuu luonnollisesti samalla.

tumblr_n63127No6X1sshz8qo3_500.jpg

Eikun mulla on aina ollut sama, jo nuorena baarissa nillitettiin siitä kun en muka ikinä juo. Juon, mutta kukaan ei huomaa eikä sillä ole mitään vaikutusta. Joten sama se sitten on olla juomatta kokonaan. Vähentäminen tapahtuu luonnollisesti samalla.
Näin moni muukin kuvittelee.

Näin moni muukin kuvittelee.
Eikun ihan oikeasti. Olen kai niin estoinen, ettei edes alkoholi ulkoisesti rentouta yhtään. Ei mieskään taaskaan eilenkään huomannut mitään kun sanoin illalla että litra on mennyt.

Mutta nyt tosiaan päätin olla ostamatta enää lisää.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ohhoh..onpahan taas lorahtanu tarpeeksi chiliä eväisiin.. :eek:
Luulin, että eilisen kanasopan olisi saanut riittävän lämmittäväksi melko kookkaalla habanerolla, mutta ei. Se on mentävä ostamaan jotain riittävän ytyä soosia tällaisten isompien satsien maustamiseen.

Onkoha tuolla kui liukkaat tiet. Suattaapi pian olla, että ranne-, lonkka- ja nilkkamurtumaharkassa on murtuma tutkittavana, ainakin mun tän syksyn pyöräilymenestyksen perusteella... Paitsi jos se rengas onkin tyhjänä taas nii enpä taida ees harkkaan keretä :D

Huomenta tytöt!

ja @Sanze

Ajattelin vaan kirjottaa santsille jotain. Näkee tämän huomion sitten, kun luisteluiltaan ehtii. @Sanze

Sulla on Teuvo, mutta älä silti minua vanhempana neuvo,
Joka tapauksessa,
nyt on menossa viikonloppu, tuli sulle varmasti kiekkojen kanssa koreille hoppu,
Kun kesä tulee, on aika kiekkokassi pukee,
Talven sanoit varmasti heitteleväs,
Tosin,
Uskon silti sinun vielä sanojasi peitteleväs,

Hyvää Joulua Santsi! Sillon varmana viimeistään sulla on aikaa muistaa meitä. Maha täys ja kaikkea.

@Sanze

Mitäs santsi? Mitä sait lahjaksi?

Pukilta.

Moikikkelit taas @Sanze :lle!

Joka päivä pitää muistaa Sanzia. On sit kiva palata.

Huomenta ihmiset! Se on munkkipäivä!

Myös @Sanze :lle terkut!

Pitkästä aikaa taas, terkkuja @Sanze :lle!

AAAAWS <3

Tulinpa suorastaan kreivin aikaan poikkeen. Ihana Joksu. Mitä sulle kuuluu @Joxuz? :)

Mä remppaan juuri kämppää Tampereelta itelleni. Tavotteena olis tässä kuussa jälleen tamperelaistua muutaman vuoden tauon jälkeen. Tuutkos sit kahville?

Me ollaan töissä.

edit: tulkaa ihmiset ajoissa ajanvarausvastaanotollenne. Nytkin olisit päässyt 30min etuajassa sisään.

Ompas täällä ny kuollutta.
Kuollutta on ja hiljaistkin, kuin huopatossutehtaalla. Mutta kyllä minä hyvin voin, erinomaisesti. Nuortunut ja rypytkin silottunut. Susta täällä olen ollut huolissani, että onko joku kenties kaapannut sut :D Jaahas, onko isokin remppa? Pitäis kans varmaan alkuvuodesta rempata kylppäri. Sen kans kun on tullut vatuloitua jo useampi vuosi, eikä vaan ole jaksanut.

Kyllä tuun jos kutsu käy, tuon tuliaisina reikäleipää ja suolaa!

Kuollutta on ja hiljaistkin, kuin huopatossutehtaalla. Mutta kyllä minä hyvin voin, erinomaisesti. Nuortunut ja rypytkin silottunut. Susta täällä olen ollut huolissani, että onko joku kenties kaapannut sut :D Jaahas, onko isokin remppa? Pitäis kans varmaan alkuvuodesta rempata kylppäri. Sen kans kun on tullut vatuloitua jo useampi vuosi, eikä vaan ole jaksanut.

Kyllä tuun jos kutsu käy, tuon tuliaisina reikäleipää ja suolaa!

Pientä pintaremonttia :D

Reikäleipää ja suolaa, selvä! Laitan kutsua jahka valmista :D

Back
Ylös Bottom