Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

"Paras tapa toimia on ystäville kostaa
jos päätä kauniin hevosen saa silmiin tuijottaa
Mut takaisin ei käytettyä sieluaan voi ostaa
kun kalpein kauppamiehistä ovelle kolkuttaa"

Mulla on kohta kolme vk ollut pää tukossa räästä, nyt kolmatta päivää silmätulehdus ja uusin tulokas jäätävä kurkkukipu.
Kelle ja miten kostaisin tämän, kysyn vaan.

Ei oo hääviä, jokusen kerran tullut duunista sama kombo napattua. Nyt onneksi vaan kauhee aivastelu ja nenäntukotus, tuntuu allergiaärsytykseltä.

Niistäminen jää ainoaksi pakotieksi.

Nyt el clasico.

matopeli

image.webp

Jätkät on tähän aikaan julkihumalassa! Tai kai nyt jo saa ollakin..

tähän aikaan illasta jo väsyttääkin jo niin voimakkaasti ettei kovin paljoa myöhemmälle pysy hereilläkään

Jätkät on tähän aikaan julkihumalassa! Tai kai nyt jo saa ollakin..

Ei näitä Poliisiopistoelokuvia selvinpäinkään kestä.

Nuo muut taitaa olla paikallisen panimon juottolassa. Niillä on vissiin joku elämä tms...? Onkohan siellä yhtä hyvät sapuskat mitä kesällä oli tuon panimon terangella?

Ei näitä Poliisiopistoelokuvia selvinpäinkään kestä.

Ensimmäinen Poliisiopisto minkä koskaan näin, oli se missä ne oli Venäjällä, näyttivät ruotsinlaivalla hytin televisiosta. Mä olin liian nuori tajuamaan sen huonoutta, isäni sen sijaan kiroili kovasti. Kotona sitten sain nähdä sen alkuperäisen, ihan yleissivistyksen vuoksi.

Niitä leffoja ei ole muuten pakko katsoa vaikka teeveestä tulevatkin :)

Back
Ylös Bottom