Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt joku roti!! Minä en Svetlanojen kanssa veljeillyt.

Tatjanan ja Nataljan kanssa lounaalla: onely

Mutta jätin myös palkinnon lunastamati. Ehkä joku on vielä yhtä onnekas, että olisi taas miljuunas asiakas. Futher maybe?
Mä olen jo aikaa sitten lunastanut oman miljoonannen asiakkaan palkinnon.

Oli muuten ilmanen ämpäri ja löylykuuppa. Saman väriset keskenään. Joku oli kyllä virtsannut sinne löylykuuppaan. Varmaankin eventa.

Se on kova likka pissailemaan kippoihin.

Minä kävin aamuredbullin lomassa kaupungilla. Siellä oli ihmisiä. Kaikki menossa ostaan tarjoustakkeja. Varmaan köyhiä. Itsekin ostin sieltä takin emännälle. Haha voi sitä naurunremakkaa! Vanhukset ja lapset koittivat saada itselleen takkeja. Eihän ne nyt minulle pärjänneet. Olenhan raamikas ja komeakulmainen mies.

Arvaatte toki minkä toivossa takin hain.

Veikkaisin, että sen takin toivossa?

Nimenomaan.

Laitetaan jatkoksi tohtoria:
last-days-of-the-finnish-presidents-term-and-her-husband-goes-and.gif

Pohtisin sitä katekoorista, sillä sehän on aika jännää ja kivaa kaikille.

Toisaalta pohtisin myös pohtimista pohtimisesta eli ns. metapohtimista.

Ja näitä kun aikansa pohtii, niin tie vie muinaiseen Mesopotamiaan, tai sitten sellaiseen valkoseinäiseen huoneeseen, jossa maataan lepositeissä.

Valinta on vapaa.

Oisko järkevätä ostaa tuollainen hulilupteri kameralla. Niin houkuttas taas TÖRSÄTÄ!

No eihän se järkevää olisi, mutta kivaa.

Uuden levyn piiseistä sieltä parhaasta päästä.

Samaa mieltä lienee myös mr mököt?

Oisko järkevätä ostaa tuollainen hulilupteri kameralla. Niin houkuttas taas TÖRSÄTÄ!

No eihän se järkevää olisi, mutta kivaa.

Tuo olis aivan törkeen hyvä ostos! Ite oon funtsinut jo hetken aikaa. Kerran funtsein ääneen ostavani niin sain satikutia. Siitä lähtien meinannut tilata ihan hiljakselleen. Nyt kyllä autokuume sellainen, että taidan senkin tonnin heittää autoon.

Kopterihommiin suosittelen yhdistelmää Huey + minigun. Siinä on jotenkin semmonen kiva tekemisen meininki.

Ja koska happiness is belt-fed

Back
Ylös Bottom