Deleted member 43228
Perjantaina jäi taas munkki syömättä. Jos tänä perjantaina ehtis. Alkaa olla kovat vierotusoireet munkittomasta elämästä.
Hyi.
Hyi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viikko käyntiin jokerilla. Veikkaan @Sniffaria kakkossäkeistön mieslaulajaksi.
Minä haluaisin alkaa rakentaan taloo. Asua 2 v ja myyntiin, sit sais alkaa pykään taas uutta. Mutta elämäntilanne ei ehkä ihan oo nyt sellanen, että se ois mahdollista o_O
Käteisellä lunastetun Rosenlewin täyttöaste lienee noin 50%. Tilaa on hieman jätetty siltä varalta että ens kuussa tulee kaatoja.Mikäs on @Heatseeker :n uuden pakastimen tilanne. Täyttöprosentti?
Ääh, vanhat talot aina haisee.Mä haluaisin muuttaa mummon taloon. Vaatis vaan "pientä" remppaa ja erakkoluonteeni jalostamista.

Ääh, vanhat talot aina haisee.
Hullu se on joka vanhan ostaa ja remppaa. Uuden tekee samaan rahaan![]()
Mökkisatama? Alue missä mökkejä ja niille oma "satama" järvellä?Maybe, mut tykkään vanhan talon hajusta. Kunhan ei oo home mikä haisee. Sekin kyllä varmaan. Ukin rakentama! Ei sen tarttis pystyssä pysyä kuin mun elinikä.. plus pitäisin sen semmosena mörskänä, en mistään tuliterästä haaveile. :D Ainoona miinuksena sijainti, paitsi mökkisatamaan ois vaan pari kilsaa!

Mökkisatama? Alue missä mökkejä ja niille oma "satama" järvellä?![]()
Iso hei ja sitten kaikkia askarruttava kysymys: ei ole ryöstetty vielä?Jumalan terve moskovasta.
Iso hei ja sitten kaikkia askarruttava kysymys: ei ole ryöstetty vielä?