Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oletteko koskaan miettineet, että täällä maapallolla asuu muitakin kuin minä (sinä) ? No ette tietenkään, kun kaikki muut ovat täällä vaan minua varten ja koko tätä showta pyöritetään vaan, jotta saadaan testattua miten reagoin eri tilanteisiin...kyllä minä vielä ne/teidät narautan.

Oletteko koskaan miettineet, että täällä maapallolla asuu muitakin kuin minä (sinä) ? No ette tietenkään, kun kaikki muut ovat täällä vaan minua varten ja koko tätä showta pyöritetään vaan, jotta saadaan testattua miten reagoin eri tilanteisiin...kyllä minä vielä ne/teidät narautan.

Nonni, ei muutaku katkolle ja töihin.

Nonni, ei muutaku katkolle ja töihin.
Tai...sitten narautan tämän koko salaliiton, juon sen päälle maukkaan oluen ja soitan pomoani näyttelevälle robotille ja kerron saaneeni TOTUUDEN selville.

Tai sitte menen tänään itku silmässä nukkumaan siinä 23 korvilla, jotta saisi unirytmiä normalisoitua.

Kumpi vaan käy...

Back
Ylös Bottom