Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yammulla kesäpäivinä alta 60km/h nous lämmöt saman tien ja 102'C:ssä flekti päälle, joka sammui 92'C. Siinä se sahas tiuhaan tahtiin kun kävi kaupungilla fiilistelees. Säärikarvat kärtsäänty kun tietysti piti shortsit jalassa ajella hoho.

edit. Olihan se loppujenlopuks aika kiva ensipyörä :)
a627a90c0ee_1111.jpg.jpg
Onks tää niinku "This is how we do toe nails in Finland" ?

Paljonko matkaa?

Onkohan mulla menopaussi kun hikoilen koko ajan aivan saatanasti. Ehkä se on vain tuskanhikeä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei saatana.

Näin niin psykedeelistä unta, että itkin melkein onnesta tajuttuani sen oleen unta.

Olin viettämässä kesäpäivää Linnanmäellä. En vaan ymmärrä miten on mahdollista, että olin raskaana.

Vatsa pystyssä painoin menemään kuninkaalisesti. Ei enään ikinä kahvia klo 20 jälkeen.

Ei saatana.

Näin niin psykedeelistä unta, että itkin melkein onnesta tajuttuani sen oleen unta.

Olin viettämässä kesäpäivää Linnanmäellä. En vaan ymmärrä miten on mahdollista, että olin raskaana.

Vatsa pystyssä painoin menemään kuninkaalisesti. Ei enään ikinä kahvia klo 20 jälkeen.

Joskus itsekin nähnyt outoja unia, mutta ei sentään mitään tuollaista :D

@Mopsi80 Taas yksi syy lisää listaan "miksi en juo kahvia" ;)

Laitetaan pyöräkuvien lisäksi vielä tällainen urheilukooste.

Back
Ylös Bottom