Pakkotoisto siirtyy Xenforoon.

Nykyään tuo "Location:" ja suomeksi oletettavasti "Sijainti:" on lähtenyt pikkasen lapasesta. Ennen siinä taisi olla että laita asuinpaikka, ei esim häme. Nykyään monella on mitä lie bahamaa, siperiaa, metsää ym ym... Onhan se "hauska", mutta turhaa shittiä, jos itseltä kysytään. Joko laittaa sen paikan rehellisesti ja jos ei, niin on sitten laittamatta kokonaan.

Taitaa olla tuolta mainospaikalta jäänyt max-width asettamatta, muut tottelee.

En halua mainoksista valittaan mutta onhan tuo vähän "hassun" näköinen?

Liitteet

• mainos.webp
    mainos.webp
    187,9 KB · Katsottu: 382
Jotkut firmat ostaa kaikki paikat kerralla, mutta mainokset ei näy kyllä kokoajan, vaan määrätyt lataukset. Että en nyt usko olevan mitenkään hyvä juttu, että heti kun jossain vaiheessa sattuu tuurilla kaikki mainospaikat samalle mainostajalle kerralla kerran kuukaudessa yhden latauksen verran, niin ollaan postaamassa screenshottia tänne.

Ihan pohdiskeluna, ei olisi mitään ideaa ettei desktopissa leiska olisi 100% levyinen, vaan joku 15-20% oikeaa laitaa olisi tilaa pystymainoksille, esim. resot 1366+?
Näin ei pahimmillaan siellä 1080 pikseliä "korkeallakaan" näytöllä (melkein jopa 1440p) olisi kokonaan eka näkymä (ennen scrollia) vain mainoksia.
Tietty mobiilissa aiheuttaa haasteita, kun ei voi olla sivussa mainoksia. Siellä kehittäisi sitten jotain muuta.
Edelleen, mainokset tarvitaan kun homma pyörii sillä enkä itse edes blockaa mitään, mutta ainakin kerran oli Fastin korkeahko mainos ja toinen joka taisi olla yhtä korkea. Sitten vielä lisäksi kaksi tuommosta slimmimpää. Siinä sivun ladatessa näki vain sivuston yläpalkin ja mainokset.

Toki ei noita mainoksia ole läheskään aina se neljä heti alkuun.

Rakentavasti yritän siis miettiä olisko tuossa jotain kehitettävää, edes idean tasolla kelailla.
Kyllähän tuossa etenki desktopissa olisi kuitenkin laidassa tilaa muulle kuin itse sivustolle.

Olisiko paremman ja selkeämmän näköinen, jos tuo avatarin tausta olisi samanvärinen muun infoboksin kanssa valkoisen sijaan? Jotenkin tuo häiritsee omaa silmää.

Olisiko paremman ja selkeämmän näköinen, jos tuo avatarin tausta olisi samanvärinen muun infoboksin kanssa valkoisen sijaan? Jotenkin tuo häiritsee omaa silmää.
Ongelma vain että se avataria ympäröivä tausta olisi sitten tuommonen ontto valkoinen ruutu.

Jaa, niin, sori jäin kiinni siihen ku Miken ketjussa kyseltiin että non-vip avatari olisi eri kuin se kysymysmerkki...

^^Ei taas ollenkaan mun silmään hyvä, häviää jo nytkin niin paljon tähän harmaaseen massaan (esim foorumiaiheen alaosiot, jos niitä on vain yksi) :D.

En tiedä onko tänne jo ilmoitettu kun en koko ketjua ole lukenut mutta kun selaa jotain ketjua iPhonella ja safarilla niin kun vaihtaa ketjussa seuraavalle sivulle niin kaatuu safari 3 kertaa neljästä.

Vastaavaa ei ole koskaan käynyt muilla foorumeilla jotka käyttää samaa softaa joten en usko että on puhelimesta kiinni.

Sama ^ iPadil

Jotenkin semmonen kutina että mainokset voi vaihtelevasti kaataa Safarin.

^^Ei taas ollenkaan mun silmään hyvä, häviää jo nytkin niin paljon tähän harmaaseen massaan (esim foorumiaiheen alaosiot, jos niitä on vain yksi) :D.
No toinen nykyistä rauhallisemman oloinen ja silmää mielyttävämpi vaihtoehto omasta mielestäni olisi se, että sekä avatarin että infoboksin tausta olisi valkoinen.

Hou! Kuuluuko tuon "Etusivu" - linkin toimia vielä vai miten en oo päässyt tällä uudella xenforolla kertaakaan etuvisulle, missä aina videot yms jutut on? Foxilla sekä chromella olen kokeillut päästä...heittää vaan tuohon forumille aina?

Tänään ekaa kertaa pitkästä aikaa näillä sivuilla ja ollut aivan wtf.

Löytyykö siis näitä etusivun videoita ja uutisia jostakin? Niitä kun sivustolla on pääasiallisesti tullu seurattua ja nyt ovat kadoksissa yhyyy

Tänään ekaa kertaa pitkästä aikaa näillä sivuilla ja ollut aivan wtf.

Löytyykö siis näitä etusivun videoita ja uutisia jostakin? Niitä kun sivustolla on pääasiallisesti tullu seurattua ja nyt ovat kadoksissa yhyyy
Etusivua ei toistaiseksi ole, koska Xenforolla ei ole vastaavaa cms-alustaa mitä vbulletinissa oli. Jos semmoisen tekevät, niin otamme sen sitten käyttöön

Heh, noin viikon olin palstalta reissun takia ja muutenkin pois ja silti vain neljä sivua uusia viestejä. :D Ihan sama käynkö täällä vartin vai viikon välein, aina neljä sivua. Aiemmin tuli tosiaan noin 10-15s päivässä uusia viestejä. Eli kyllä toi neljä sivua on joku Xenforon rajoitus nyt. Kysymys kuuluukin, että voiko sitä jotenkin säätää?

Toisaalta mun mielestä on aika turhaa kitistä vaikkapa väreistä, kun tässä uudessa ovat aika tarkasti samoin kuin vanhassa, eli rauhalliseen ja selkeään tyyliin jotain vaaleaa harmaata taustaa, eikä turhia kikkailuja.

Aijaa, tuollon semmoinenkin toiminto/nappi. Enpä ollut huomannutkaan. Mikä ero siinä on new posts toimintoon?

Back
Ylös Bottom