Daiina
Blondeista blondein
Nukkuks kaikki pommiin? Itse jo toista tuntia painamassa .
12 tuntia unta ja kympiltä ylös. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nukkuks kaikki pommiin? Itse jo toista tuntia painamassa .
Täällä sain juuri pihistettyä sumpin.
Brasil Daterra Reserve Luomu Espressoa ja paahtoaste 4/5 @Mokkamestarit
Reseptillä:
Jauhatus hieman filtteriä hienompaa.
Vesi n. 85-astetta.
Uutto 1 min 10 sek, josta ekat 15 sek sekoitus. 1 min kohdalla reversestä kääntö, ja vikat 10 sek antaa purujen laskea.
Tasanen painallus 35 sek ja sit saakin kupin kuumaa. Hieman kylkeen joko kylmää vettä tai raakamaitoa.
Se on paha, kun on jäänyt koukkuun. Ei tee enään juhlamokkaa paljon mieli, kun kahvista alkaa löytyyn eri vivahteita kuten viinistä :D Ja kun tuo uuttoaika jää AeroPressillä niin pieniksi, niin mahakin kestää vaikka litra tolkulla. Tosin, eipä sitä tule juotua kahvia välttämättä edes joka päivä. Mutta se 1-2 kuppia tai no mukia per päivä on aika normaali. Jäi vielä reseptistä että vettä 225 ml.Melkoista hifistelyä tuntuu olevan tuo kahvin juominen :D
Nyt istun vielä tosin koneella kupin kera, mutta monesti keittiöön ikkunan ääreen ja vartin vaan nautiskelee katsellen ikkunasta. Ei radioo, ei lehteä tai puhelinta. Kunhan vaan kelailee ajatuksiaan.
Mukavaa juu, kun on joku tapa rauhottua. Saa vaan olla ja antaa itselleen luvan olla rauhassa. Onhan se helppo istua sohvalle ja alkaa selaan puhelimella nettiä, mutta jotenkin itselle paras, kun tietää että ei mitään ulkoisia häiriöitä. Onely kuppi & mieliSamanlaisia harrastuksia on itselläkin. Iltaisin on mukava istuskella takapihan terassilla, toisessa kädessä matekuppi ja toisessa e-savuke. Siinä voi istuskella ihan kaikessa rauhassa, ei välttämättä tarvitse miettiä mitään. Rentouttavaa touhua.

Mukavaa juu, kun on joku tapa rauhottua. Saa vaan olla ja antaa itselleen luvan olla rauhassa. Onhan se helppo istua sohvalle ja alkaa selaan puhelimella nettiä, mutta jotenkin itselle paras, kun tietää että ei mitään ulkoisia häiriöitä. Onely kuppi & mieli
Mutta nyt kyykkää ja iltapäivällä sitten mavettelut.
:( Mutku oon menossa vähintään 50km päähän katukivista ja ainaki 10km päähän asfaltista.
viikonlopuksi siis
Niinhän sä nyt vielä luulet..
HAE NY ! Oot sitä uhonnut niin pitkään, että nyt ois aika! Laitat sit matkavakuutuksiin, kun kolhit sen. 50 km, ei toisin taida vielä riittää useimmassa vakuutusyhtiössä.Fak. Käynkö mä tänään gigantin kautta hakemassa sen stna puhelime vai en?