Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vitsillä sisään.

10666057_10204790202095047_6282582962893265408_n.jpg

Ei kait niistä oikein muuta voi tehdä kun niitä körsöjä hedelmäkulhoja.

Jotain huonohkoa voisi koittaa imeskellä.

Pitää sanoa, että siinä vaiheessa ollaan kyllä todella syvällä, kun iltapala koostuu levyjen imeskelystä :D

Parasta bestiä. Enemmän pitäisi kyllä rasvoilla läträtä, pysyy kroppa alerttina kun ei mene luvut turhan alas. Levyillä tai ilman.

Mä en kovin paljon läträä rasvoilla, mutta syön pähkinöitä. Joka päivä. Paljon.

edit:
Ja nautin joka aamu kalanmaksaöljyä. Se vasta hyvää on.

Mä en kovin paljon läträä rasvoilla, mutta syön pähkinöitä. Joka päivä. Paljon.

edit:
Ja nautin joka aamu kalanmaksaöljyä. Se vasta hyvää on.

Pähkinöiden kanssa voisin itsekin aktivoitua. Ensiviikolla taisi olla työvuoroissa sen verran löysää, että voisi haalia esim. 6-10kg kananrintaa ja pari kiloa pähkinöitä. Ruokaongelmat vähäksi aikaa ratkottu, heh.

Pähkinöiden kanssa voisin itsekin aktivoitua. Ensiviikolla taisi olla työvuoroissa sen verran löysää, että voisi haalia esim. 6-10kg kananrintaa ja pari kiloa pähkinöitä. Ruokaongelmat vähäksi aikaa ratkottu, heh.

Pähkinät on kyllä paljon parempi vaihtoehto kuin levyt. Tai mistäs mä tiedän, kun en ole muistaakseni levyjä syönyt. Oletan kuitenkin, että pähkinöissä olisi paremmat ravintoarvot ja luultavasti maistuvatkin paremmilta.

Huomenta. Viimeistä viedään.

Aloin muuten eilen katsomaan tuota uutta Sense8:a. Ekan kahden jakson perusteella vaikutti varsin katsottavalta.

oon liian rikas raittiiksi

ja politiikkaan rehti

Back
Ylös Bottom