Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Emmä tiedä, siis ihan eka versio mikä tuli markkinoille, onko tää nyt sit se M7?
Juu, M7. Hommasin kans sen, kun se julkastiin. Aika näpsäkkä vehje.

Tilasin sit tyytyväisenä HTC:n omistajana sokkona kahvitauolla heräteostoksena M8 ja sama linja jatkuu, eli hyvä luuri. M9 julkaistiin joku aika sitten ja siinä tuli niin vähän muutoksia, että en vaihtanut. Katsellaan mitä vuoden päästä keksivät.

Nämä HTC:t on ulkonäöltään ollut aina arvosteluissa kärjessä. Kun on metallia ympärillä vs. Samsungin muovinen olemus. Tosin nyt omassakin M8:ssa on DotView kuori, joten se vähän syö ulkonäköä, mutta eipä ole muilla valmistajilla vastaavaa kuorta jonka läpi näkee kuka soittaa, voi vastailla puheluun, käynnistää sovelluksia tai vaikka pelata.

Ekan HTC:n ostin kesätyörahoilla 2005 vai 2006 kun HTC TyTN julkaistiin. Ja eipä ollut kenelläkään muulla silloin vielä kosketusnäyttöluuria. Naureskeltiin vaan että ompa epäkäytännöllinen.:D
3175-2lo.jpg

Nämä HTC:t on ulkonäöltään ollut aina arvosteluissa kärjessä. Kun on metallia ympärillä vs. Samsungin muovinen olemus. Tosin nyt omassakin M8:ssa on DotView kuori, joten se vähän syö ulkonäköä, mutta eipä ole muilla valmistajilla vastaavaa kuorta jonka läpi näkee kuka soittaa, voi vastailla puheluun, käynnistää sovelluksia tai vaikka pelata.

Ekan HTC:n ostin kesätyörahoilla 2005 vai 2006 kun HTC TyTN julkaistiin. Ja eipä ollut kenelläkään muulla silloin vielä kosketusnäyttöluuria. Naureskeltiin vaan että ompa epäkäytännöllinen.:D
3175-2lo.jpg

Itselläni oli ekana kosketusnäyttöluurina HTC P3300:

htc-p3300_00.jpg

Vittukyrpä. Pahoittelut karkeasta kielenkäytöstä.

Lomaan edelleen (11/2) -viikkoa. Ei kinostele tämä homma. Ens viikko taas paskakoulutusta. Koko. Vitun. Viikko.

Naula päähän. Olé!

Lomaan edelleen (11/2) -viikkoa. !

Herrrrrranjestas 11vko lomaan? sehän on paljon se! Miten noin paljon voi ollakkaan?

Mulla 5,5vko. Piti pitä 3vko lomia kesällä. 1vko syssyllä painaen etelään. Lights out! Muutoksia suunnitelmiin. Pidän sittekin 4vko lomaa. Ja vähintään 1vko etelässä syssyllä.

Herrrrrranjestas 11vko lomaan? sehän on paljon se! Miten noin paljon voi ollakkaan?

Mulla 5,5vko. Piti pitä 3vko lomia kesällä. 1vko syssyllä painaen etelään. Lights out! Muutoksia suunnitelmiin. Pidän sittekin 4vko lomaa. Ja vähintään 1vko etelässä syssyllä.

Hyvänen aika, kun tuokin on paljon. Kuinka tuollainen voi olla edes laillista ?

Mulla on 2 päivää loman alkuun. Khihihi.

No eikäkö yksitoistakahdesosaa. Se on murtoluku, kokonais- ja murtolukuna ilmaistuna 5½ -viikkoa.

Back
Ylös Bottom