Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Äsäsä nimenomaan. Nordeaankin pistin kyllä viestiä. Muttei mittä whatsapp-kuvia. Kerron kun se on 100% varmaa. Nyt liikutaan 90% korvilla.
Toivottavasti homma menee ns putkeen.

Tää on kyllä melko kinky system. Siganaturen saa kyllä näkyviin, mutta sitä ei pysty muokkaamaan jos ei ole vip. Tai sitten olen cp.
Juuri kun olisi tiedossa siganature laik nevö pifoor.

Toivottavasti homma menee ns putkeen.

Tää on kyllä melko kinky system. Siganaturen saa kyllä näkyviin, mutta sitä ei pysty muokkaamaan jos ei ole vip. Tai sitten olen cp.
Juuri kun olisi tiedossa siganature laik nevö pifoor.

Mitä kautta yrität sitä muokata?

No senku tietäs niin viisas mies oisin...

Älä nyt vaan sano että se on taas jossain alalaidassa:(

Sigu.webp

MTM, eikös toi oo sama kun profiilikuvien kanssa alkuun? Tavikset ei kai saa niitä ite pois, kun ei niitä voi asettaakaan, vaikka siirto vetäisi ne nyt esille...

MTM, eikös toi oo sama kun profiilikuvien kanssa alkuun? Tavikset ei kai saa niitä ite pois, kun ei niitä voi asettaakaan, vaikka siirto vetäisi ne nyt esille...

Voi hyvin olla. Joku viitseliäs voisi tuosta mainita tuonne Xenforo ketjuun ;)

edit:
Ei siis profiilikuvista, nehän jo poistettiin kaikilta. Tuosta sigusta siis.

edit2:
Tarkennetaan, että minä en ole niin viitseliäs :D

edit3:
Kysyin sitä nyt kuitenkin Mikeltä. Palaillaan asiaan, kun tiedän mikä tuo sigun kohtalo on.

Viimeksi muokattu:
Mä olin niin hulivili, että pistin perjantaina vipit uusiks tilaukseen. Meleko villi akka. Tässä pysy itekää perässä ku on meno nii mahotonta.

Mä olin niin hulivili, että pistin perjantaina vipit uusiks tilaukseen. Meleko villi akka. Tässä pysy itekää perässä ku on meno nii mahotonta.

No kyllä tapahtuu. Twerkkaillaan perse taivasta kohden, heitellään bensalenkkareita munilla ja tilaillaan vippejä. Ja kaikki tämä vaikka selkä on paskana. Kovaa on meno.

Oijoi miten siisti! Me rakennettiin eksän kanssa kerran oma kun ei sillon riittäny rahat tommoseen hienoon :D

Jaha, kolmiokarkit nautittu. Aamulla odotettavissa humalainen olotila ja toivottavasti vähemmän kipeä selkä. Hyvää yötä, arvon hömelöt.

Kauheesti ihmisillä ollu aikaa vapaa-ajallaan kirjotella tänne.

Mun kädet on vahvasti läsnä tässä hetkessä. Särkiää. Perkele.

Huomenta.

edit. Löysin Ultimecian runsaasta varustuksesta kuvamateriaalia internetistä. Approved.

Jokoha sitä uskaltas alkaa laskee vaikka viikkoja lomaan... Niin kivalta tuntu noi parit vapaapäivät viime viikolla.

Huoh.. Huomenna toimistolle taas.. .ZzzZzzz.

Toki...yksi ja mikäs sen jälkeen tulikaan, ai niin kaksi.

Ja huomenet kaikille. Nyt jaksaa taas hyvin väsyttää, kun keräsi voimia koko eilisillan löhöten sohvalla ja katsoen leffoja

Kuvamateriaali tänne.

On miellyttävämpi kirjoitella pakkis kun on kustannuspaikalla.

Ettei nyt vaan olisi Nigerian nakkeri iskenyt kirjoitusasusta päätellen ?

Sitä tarttee mennä muuten hyvissä ajoin ostamaan kynä, kuni ja penaali sekä jonottamaan K-kauppaan Pirkka-reppua ja styroksi-kypärää, niin on syksyksi valmiina opin tielle.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta.
Tulipahan nukuttua todella huonosti. Hyvä päivä tiedossa siis.

Back
Ylös Bottom