Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eka!

Jätkät on täälä ns. Rillit huurussa. Muistakaa aina, että education is important but big biceps are importanter.

Luin jotenki kummasti, että "jäkälät grillissä" ja piti scrollata takas lukemaan paremmin. :D

mitähän Minä haluaisin

- - - Updated - - -

täytyypä vähän selata nettimotoa

Eikä välttämättä ainoastaan kotistudio.

toimi-kankaanniemi.jpg

Näin Hakkarainen neuvoo seksiviestikohussa rämpivää Kankaanniemeä!

- Kyllä se taitaa niin olla, ettei ole Toimi päässyt kuitenkaan toiminnan asteelle vaan puheeksi on jäänyt. Kuule, jos olisit Toimin kanssa kammarissa, siellä olisi taatusti hiljaista. Toista se olisi minun kanssani. Minun jälkeeni nainen tietää, että miltä tuntuu oikea mies. Minä työstän aina täysillä, olin sitten sängyssä tai sahalla. Saisi Toimi tulla matkaani viikoksi niin tulisi siitäkin oikea mies, Teuvo sanoi.

teuvo_1.webp

Joxuz: on muuten hyvä ava sulla. Mulla on ollu sama kuva taustakuvana jo muutaman vuoden :D
Joo on tuokin ollut jo muutaman vuoden varmaan. Sanze muistaakseni sen johki joskus linkkas ja sanoin, että saanko varastaa avatariks :D

Nyt kuntit pitäis lähtee purkaan venettä talviteloilta. Olen myös henkisesti valmistautunut vahaushommiin. On kahvettakin termarissa + ns. voikkari kääreessä.

Taasko te leikitte töitten tekemistä?

yeah

kohta ajattelin käydä nauttimassa iltapäiväkahvia

- - - Updated - - -

aamukahvit:juotu
kakkalla:käyty
päiväruoka:syöty

No ei sultakaan mitään reenivireoita oo pitkään aikaan tullu. Ehdotan SJMV -videota. Arvaakko kuvakulmaehdotuksen?

Tänään oli taas live-esitys.

Ja sun kohdalla kuvakulma olisi ihan varmasti edestä, jotta tissivako näkyisi.

Back
Ylös Bottom