Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Luin tässä eräs päivä kauppajonossa jonkun juorulehden kannesta jossa Teuvo Hakkaraisen äiti sanoi seuraavaa "Pelkään poikani saavan myllylän kohtalon". Mun mielestä on hyvin epätodennäkistä että Hakkarainen jää MM-hiihdoissa dopingista kiinni, tai vaikkapa juoksee sauvojen kanssa suolla.

"Presidentti Sauli Niinistö kehottaa suomalaisia varautumaan ennakoitua suurempiin asehankintoihin" (AL 24.6.2014)

Kyllä, olen varautunut. Ja sitten kahvi.

Vituttaa nämä pyhäpäivät kun kaikki kaupat on kiinni. Onneksi lähellä on peukkuhuoltsikka niin sai Hesburgerista napattua ruokaa messiin. Pitäis pakkailla tavaroita ja heittää tulevalle kämpälle niin pääsisi ehkä jo viikonloppuna viemään huonekaluja.

Sama täällä, pitäisi kaupasta hakea vaikka mitä kun eilen en jaksanut. Nyt sitten ei viitsisi mennä jonottelemaan lähihuoltsikalle ja vieläpä pulittavat sen verran jäätäviä hintoja että ei oikein nappaa.

Tänäänkin olisi loistava päivä esim jollekkin lidlille pitää ovensa auki. En tiedä suomen lakihommista mutta tuntuu että ne ovat aika perseestä. Mulla jos olisi kauppa niin haluaisin pitää sitä auki just silloin kun haluan.

En tiedä suomen lakihommista mutta tuntuu että ne ovat aika perseestä. Mulla jos olisi kauppa niin haluaisin pitää sitä auki just silloin kun haluan.
Jep, se ei taida olla ihan noin yksinkertaista :D

Itsellä on pakkanen aina niin täynnä lihaa ja muuta, että sillä elättäis varmaan itsensä kuukauden pari.

- - - Updated - - -

Ostin uuden pakastimen. Piti tulla tilaa marjoille, sain senkin vaan jo tupattua muuta rojua täyteen.

- - - Updated - - -

Tuosta: BBC Radio 1's Dance Anthems Tuosta kun kuuntelee, niin saadaan näitä sitten kuunnella 6 kk viiveellä suomen raadiossa.

Hyi, töihin tänään..

Itse en kyllä menny enkä mee huomennakaan. Lepoa ennen kiinanreissua..

Ja jos asiaa tarkemmin ajattelee niin se pois lähteminen oli aivan oikein.

Juurikin näin. Ruokaakin pitäisi tehdä...ehkä joku kanawokkihässäkkä.

- - - Updated - - -

Ei vaikuta tännekkään muute ku että tulin töihin kollareissa. :D

1349769198828

Mäkin voisin tehdä ruokaa, hirvee homma kun pitää laittaa pari thai-kuutiota mikroon.
Ja taas jos asiaa taas tarkemmin ajatellaan niin ovat kuutiotkin kanawokki hässäköitä.

Vielä ois n. 1,5kg paistettua kanafilesuikaletta. Myös annos makaronia ja kasviskastiketta odottaa syöjäänsä. Pitänee kääntää unirytmi taas ainakin kuukaudeksi tän viikon aikana niin että voi työskennellä. Kun ei ole paikkaan sidottuna niin tuo tekemisen ajoittaminen tuntuu yllättävän haastavalta.

Kyllä tänään oli vapaa arjen askareista. Ei mitään kollareita vaan boxerit jalassa koko päivä! Harmi kun tuli käytyä salilla, niin oli pakko vähän pukeutua.

Kylmäsavulohta ja ruisleipää pian :kuola:

Back
Ylös Bottom