Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mäkin muuten kaasutin isolla V2:lla Seinäjoella viime kesänä. Oli ihan helvatan kylmä. Missään ei näkynyt semmosta paikkaa että olis voinut nauttia kahvin ulkona. Johtu varmaan siitä kylmyydestä. Piti poiketa siinä jossain siinä taajaman ulkopuolella, muistaakseni äitienpäivä-/hääpäiväravintola ABC:lla.

- - - Updated - - -

Kauhea tuuli siellä oli!

- - - Updated - - -

Kävin ostamassa paikallisesta pikkuputiikista (Biltema) tankinsuojatarran. En viitsinyt putsata vanhan tarran liimoja kunnolla, joten rahat meni ihan hukkaan. Ei se tarttunu kunnolla, reunat irvisteli rumasti. Että Seinäjoesta jäi vähän semmonen puolituinen maku.

- - - Updated - - -

Siitä hurautin Vaasaan. Yksi pysäys matkalla, kylmyyden takia. Ylistarossa, muistaakseni Alapääntiellä. Siinäkin oli sama tuttu ravinteli. Siellä oli nuoria kunteja jotka kiroili niin maan perkeelesti. Harvoin on iskostunut niinkin nuorilla janttereilla vitunhokeminen arkipäivän kielenkäyttöön. Hyvä!

Samalla reissulla poikkesin muuten Tuurissakin. Oli se elämys ja ihan piti ihmetellä miten tämmöstä voi olla olemassakaan. Sinne palaan vielä takaisin oikein ajan kanssa. Jos vaikka pongais Vessen, Tarjoushaukan, Olawin, trukkimies Dannyn ja sen pullean kaverin ja tietenkin hilpeän ja värikkään siivoojan.

- - - Updated - - -

Jos lähtis vaikka ihan pakettiautolla, ostoksille. Perä täyteen edullista ja virkistävää VIP-mehua.

- - - Updated - - -

Tulikin mieleen siitä tankinsuojatarrasta: miten sitä tulikin ostettua kerran ihan liian isot kengät! Eikä ne mulkut ottanut niitä enää vaihdossa kun ehdin kävellä niillä torin yli ja takasin kauppaan! Ne oli kaks numeroo liian isot ja käyttämättähän ne jäi. Ärsyttää vieläkin ja pahasti.

Minä olen kyllä melkoisen uupunu nyt tähän työntekoon ja noiden Johnyn moottoripyöräpäiväkirjojen lukeminen tuo mieleen kaksipyöräisen selässä koetun vapauden. Tällä hetkellä Tuurin reissu mopolla vaikka räntäsateessa kuulostaa huomattavasti mielekkäämmältä kuin työnteko.

- - - Updated - - -

Soittivat minulle ja haukkuivat homoksi. Vaikka minä homo olisinkin, ei sitä minulle itselle tarvitse kertoa!!!!!!

Ottaako Tohtori pähkinöitä?

Minä kävin lavvantaina,täysin selvinpäin,härmässä road housessa

- - - Updated - - -

kylmä:negative

Kuin Dallas!

amerikkaa

etusivu_roadhouse.webp

- - - Updated - - -

pelkkä kahvi:2€

- - - Updated - - -

suosittelen kaikille,kunteille,piipahtamista

- - - Updated - - -

henkilö-,paketti-,linja-,kuorma- tai rekka-autolla tai moottoripyörällä

- - - Updated - - -

lottovoittajien valinta:taksimersun,takapenkki

Ei täältä kyliltä mitään metrilakua saa! Mutta minä syön nyt sushia ja juon valkkaria :kuola:
Saat noi mun loput. Jumalauta meinasin pyörtyä aamulla puntarilla käydessä. Huippulukemia hätyytellään taas siinä määrin, että pari kiloa pitää nyt pudottaa ettei käy painorajan kanssa hassusti.

Pakko oli keksiä joku korvaava huvi lävistysreissulle, kun mies kysyi voinko sitten ottaa sen intiimisti olemisen ajaksi pois, kun ei kuulemma syty napakoruista. Ja kun eihän sitä voi pois ottaa pitkään aikaan niin helppo valinta ottaako vai eikö ottaa koko läväriä sitten!

Pakko oli keksiä joku korvaava huvi lävistysreissulle, kun mies kysyi voinko sitten ottaa sen intiimisti olemisen ajaksi pois, kun ei kuulemma syty napakoruista. Ja kun eihän sitä voi pois ottaa pitkään aikaan niin helppo valinta ottaako vai eikö ottaa koko läväriä sitten!

Jätä se!

Hmmm pitäisköhän mennäkin suoraan töistä ravintolaan ja juoda hirveä kumara ja mennä kalanhajuisena kotiin, "olen tässä jamassa kun en ottanut lävistystä".

- - - Updated - - -

"Ja mitä munassani olevaan kondomiin tulee, kaikkee ne jätkät keksiikin."

- - - Updated - - -

Lakutangoissa.

Back
Ylös Bottom