Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ns yliopistomuija-syndrooma, ennakkotapaus näistä taisi olla Rosa Meriläinen

- - - Updated - - -

Sofi Oksasen myötä saimmekin jo kaiken toivon heittää.

Ei mua haittaisi jos muijalla olisi vähän fiksaatioita naisiin päin. Mun tsäkällä vaan siellä meijän sängyssä olisi joku päivä kolmantena sänkipäinen ryhävalas nimeltä Ritva. Ai mitkä stereotypiat? :D

Jotenkin alkanut vituttamaan koko parisuhde tai siis parisuhteissa on liikaa sääntöjä. Miehillä ei ole enään oikeuksia. Olemme eläimiä luonnostaan mutta meidän on pakotettu elämään häkissä.

Valkoisella heteromiehellä on kyllä helvatan hankalaa tässä maailmassa.

- - - Updated - - -

Eihän tuo Ritva pahalta kuulostanut (paitsi jos on paha couperosa).

Onko tää vappujuomaa. Ei, tämä on kropalle ja loput 2 päivää otan a-ainetta mielelle. uploadfromtaptalk1430386244981.webp

Olikos muuten joku semmonen laksatiivimainos olemassa.. Joku Miia Nuutila eikun joku muu on syönyt ja sanoo jotain tähän tyyliin että, "Söin, ja nyt paskattaa mutta ei tuu.."

- - - Updated - - -

ei hätää: "Pro Activia saa paskan lentämään viisi metriä taakse ja kolme sivuille"

- - - Updated - - -

oli semmonen

- - - Updated - - -

Joo, kyllä nyt on apinaa koijattu.

Tuli mieleen kouluajoilta yks kaamee läski joka söi viikon jotain tommosta juuripirtelöö: "tää poistaa kuona-aineita". hihihihhiiiiii....

- - - Updated - - -

Sitten mäkkärin kautta kotiin ja nortti päälle

Mulle tuli tuosta Pro Activia bakteerijuomasta tää mieleen:

- - - Updated - - -

el classikko

- - - Updated - - -

Tuli mieleen kouluajoilta yks kaamee läski joka söi viikon jotain tommosta juuripirtelöö: "tää poistaa kuona-aineita". hihihihhiiiiii....

Mulle kanssa kerran tällaista selitettiin ja vastasin, että päästäni poistuu kuona-aineet nukkumalla ja muualta paskomalla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kauppalappu:

Löytyy useimmiten kotoolta kun itse olet kaupassa..

Mahtaako muuten kadota tärkeet gainssit eilisestä treenistä, jos tänään juo ennen kuin 24h treenistä on mennyt ja on ohitettu tuo maksimaalisen proteiinisynteesin aikaikkuna ?

Ai Ai, tarttee muistaa laskee makrot kaljasta. Mitähän jos laittais kaljan sekaan heraa, niin saisi makroja paremmaksi ? Ja vähän lohiöljyä viskin sekaan ?

Back
Ylös Bottom