Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä ajattelin ostaa prätkän armeija-aikaisilla säästöillä.

- - - Updated - - -

Mitähän Tuksulle kuuluu?

- - - Updated - - -

Olikos se yks niistä fitness päiväkirja typyistä?

Itse muistan jotenkin elävästi, kun lomille päästyäni astelin bussista silloiseen Ruokavarastoon otin siksarin tai mäyriksen olutta ja marssin kämpille. Sitten tietty panemaan ja vähän olutta päälle. Sitten tulikin jo melkein nukkuMatti.

- - - Updated - - -

Tuksu haki siihen uuteen Aatami etsii Eevaa ohjelmaan, mutta kaikki urokset oli jostain syystä perunut.

- - - Updated - - -

Saattaa olla, että on siinäkin, en oo katsonut. On aika timmissä kunnossa kuitenkin.

Wau!

352601619.webp

- - - Updated - - -

Ei vittu mä en kestä.

- - - Updated - - -

Onko kellään noita jemmassa, maksan avokätisesti esim punakenkäisen herrasmiehen kokonaisuudesta.

Saakohan noita sortseja semmosena mallina, jossa tuon vyötärön saisi vähän ylemmäs, kun kainaloihin on vielä matkaa.

- - - Updated - - -

Sanoisinko ajattomat. Hyvin voin kuvitella nykypäivän Avensis-miehen kulkevan noissa Tuurissa.

Äsken tuli radiomainos, jossa täti sanoi jotain tällaista: "Vappuruoat pitäisi vielä ostaa ja valmistaa ja jäitäkin pitäisi olla, mutta ne mä ostan kyllä kaupasta. Se on tätä päivää." Siis mitä vittua ? Ymmärrän toki, jos mökille tai jonnekin, missä ei ole pakastinta on jäitä saatava, mutta että joku ostaa kaupasta kotiin jäitä. Mitä vittua ?

- - - Updated - - -

Pahoittelen nakkerien lisäämiä sukupuolielinsanoja.

Mä alan noudattaa tästä päivästä lähtien Toyota Lifestyleä. Hillitty, mutta asiallinen ja seksitön.

- - - Updated - - -

Jäitäkin pitää ostaa, ja huoltoasemalta halkoja ensi talveksi pienessä paperikassissa.

- - - Updated - - -

Mä oon kerran ostanut jäitä. Tuli kyllä vähän perseeseen pantu olo, se pussukka makso jotain 5,90, se tekee jumalauta melkein 24 markkaa.

Toi on hyvä lifestyle. Mutta vaarana siinä on se, että naisia pyörii kahta kauheammin jaloissa, kun ne huomaavat, että pyrit olemaan tosi seksitön, niin sinun on oltava tosi seksikäs.

Naiset on meinaan hassuja tolla tavalla.

- - - Updated - - -

Mä oon kerran ostanut jäitä. Tuli kyllä vähän perseeseen pantu olo, se pussukka makso jotain 5,90, se tekee jumalauta melkein 24 markkaa.

No kyllä sietääkin tulla!

- - - Updated - - -

Naisista puheen ollen, missähän ne naiset on ?

Ja jos jostain kiven alta kaivautuvat tänne. Voisivat ystävällisesti kommentoida Toyota-miehen asua.

- - - Updated - - -

Ai niin. Minä löysin tuossa joku aika siten muuten hienon asusteen/varusteen lapsuusvuosilta. Nimittäin etsin vanhempieni luona ulosvetäjää ja törmäsin pahvilootaan, jossa oli minun kamojani ja päällimmäisenä kuulkaa aito Batman-vyölaukku. Harmikseni ei mennyt enää kiinni. Tarvinnee dietata. Aika paljon.

Juniorina arvioitiin koulussa amerikkalaisen jääkiekkojoukkueen lippahatun aitoutta sen lipassa olevien tikkisaumojen lukumäärän perusteella. Muistaakseni kahdeksan raitaa oli aitouden tae.

- - - Updated - - -

7 tai 9 oli merkki perheen köyhyydestä tai muusta noloudesta

- - - Updated - - -

esim "tolla on 7 raitaa lipassa, sen isä ja äiti on varmaan otettu huostaan ja koko perhe on varmaan muutenkin serkkuja keskenään"

Tommosta en ite muista, mutta mulla olikin NFL-lätsä. Jaa, olihan mulla jossain vaiheessa Chicagon lätsänen.

Pilottitakeissa oli vastaavasti tärkeää, kuinka aito se oli. Itselläni taisi olla Redskinsin pilotti ja täytti kaiketi kriteerit.

- - - Updated - - -

Vaikka ei aito aitouden merkityksessä ollutkaan.

- - - Updated - - -

Ei se kyllä muuten Redskins tainnut olla. Saakeli. Nyt en kyllä muista.

Oikein, se oli 8!

Aitouden tunnistaminen, löysin netistä eli on totta.

"2. 8 raitaa. Lippalakin lipan alla piti olla todistettavasti 8 raitaa. 1, 2, 3… … jokainen muistaa sen painajaisen, kun niitä raitoja alettiin laskemaan ja jännitämään oliko niitä ylipäätään oikea määrä. Eihän kukaan niitä ikinä tarkkaan muistanut, mutta 8 oli tuo maaginen luku, jolla pääsit hiekkalaatikon kuninkaaksi."

- - - Updated - - -

1073151657.webp

- - - Updated - - -

huh onneks mulla oli aito

mä näin tapauksia jossa porukka laski niitä raitoja.. eikä ollutkaan kahdeksaa.. se oli kuntit rumaa...

- - - Updated - - -

Mulla oli muuten just Anaheimin lippahattu!

Ja jos nappiverkkarissa oli kaks tai neljä raitaa, niin aijai, joku oli käyny Virossa.

Pahimmillaan niissä vielä luki Abibas tai vastaavaa.

- - - Updated - - -

Kyllä tämä nostalgiointi vaan on hienoa hommaa. Miksi sitä tarttee elää tulevaisuudessa tai nykypäivässä, kun menneessä on niin paljon mukavampaa.

Missä vaiheessa muuta lippistine lipat muuttuivat suoriksi ?
Minun nuoruudessani oli kyllä kunnolla käyrää lippaa kaikilla.

Käyrä piti olla ja määrätyllä tavalla. Niitä saatettiin kostuttaa ja pitää kuminauhoilla vedossa yön yli. Muuttui suoraksi siinä vaiheessa kun nuoriso meni muutenkin pilalle ja alkoi käyttää huumeita,

- - - Updated - - -

Ja sitten oli semmosiakin missä oli useampi tuotemerkki samassa vaatteessa.

Parasta oli, kun kaveri oli ostanut "sikakalliin" ja "harvinaisen" ja "todellakin aidon" futispaidan. En muista enää kenen paita se oli olevinaan, mutta edessä luki röyhkeästi SEIMENS.

Back
Ylös Bottom