Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi olla, että tuossa se syy juurikin on.

Olvin Neuvo-Teuvon minä kyllä muistan.

- - - Updated - - -

Protonin minä muistan myös. Taisin olla kohderyhmää, kun tuo biisi on tullut.

hmmm olitkohan silloin kohderyhmää..?
testataan:

a)olitko siinä iässä että olisit halunnut ostaa ulkomaalia?
b)tekikö sinun mieli vetää käteen joka kahdeskymmenes minuutti?

jos vastasit kieltävästi molempiin niin sinua ja Panu-tyttöä ei ollut tarkoitettu kohtaamaan

en ole milloinkaan kuulunut ryhmään a)

- - - Updated - - -

Minä pidän eniten "tietysti lahtelaista" mainoksista

- - - Updated - - -

vaikka niissä ei ole seksismiä

- - - Updated - - -

arvatkaa mitä,kuntit

en ole aamun jälkeen avannut iltalehteä, enkä taida kostoksi avata enää:ikinä

olen siirtynyt pysyvästi iltasanomien palveluihin

Mutta niistä mainoksista minä en pidä, missä on se Akvaariorakkauden miespääosan esittäjä. Liknellin Nikke. Vitae-Pro peräpukamanvynssin vastakohta, antidootti visvasyylä hieccagullibilluballi. Yhy yh. Itkettää se.

Rauhoitu hyvä mies. Omaa etuaanhan kaikki täällä ajavat. Paitsi tietty poliitikot, jotka ajattelevat aina vain kansakunnan etua. buahahahaha.

You're not you when you are hungry. Nyt sain ruokaa ja ajatukset pyörii niissä irman titseissä. Eli kaikki hyvin:)

- - - Updated - - -

Ja nyt mopsis patukka suussa.

- - - Updated - - -

Perkele kuntit, muistatteko sellasta shamppoomainosta missä muija pesi itseään titsit paljaana jossain suihkulähteessä tai meressä. Voi niitä muistoja.

You're not you when you are hungry. Nyt sain ruokaa ja ajatukset pyörii niissä irman titseissä. Eli kaikki hyvin:)

- - - Updated - - -

Ja nyt mopsis patukka suussa.

- - - Updated - - -

Perkele kuntit, muistatteko sellasta shamppoomainosta missä muija pesi itseään titsit paljaana jossain suihkulähteessä tai meressä. Voi niitä muistoja.

No huh. Tää menee vähän samaan kategoriaan, kun eikös se joku BB taimikälie julkkis temponut jotain naamariin, kun oli verensokerit laskenut.

- - - Updated - - -

Tämä on ulkomaantuotantoa, mutta varsin hieno:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ulkomaan tuotannosta paras on se Volkkarin mainos, missä pikkupoika (tai -tyttö) on pukeutunut Darth Vaderiks.

edit. Tämä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
henkilökohtainen Minä on kyllä hyvin toiveikas kuoleman suhteen

Tosta tulee kyllä aina hyvä mieli. Toisaalta taas, niin tulee siitäkin kun teetä vähän läikkyy. On sille siivooja-tätille töitä. Suomi nousuun!

Onko santsukka vielä elossa, havaintoja? :o

On elossa.

Voi pahoin eilisestä tappiosta johtuen.

Uskon että iso-S otti tämän henkilökohtaisesti. Pikaista paranemista sinne!

Iso S voi ihan hyvin. Jotenki näihi hopeisiin alkaa tottuu jo, ni mikäs tässä. Hieno joukkue ja hieno taistelu taas tällä kaudella, mutta ei riittäny. Sniffis sun pitää laittaa lähtötiedot kuntoo: En voinut pahoin, kun en ees juonu! :)

Pianhan ne alkaa MM:t sitte. Kalenterii laitettu jo päivät ylös, että millo Maikkari auki. Alotetaa näillä:
Pe 01.05. klo 17.05 USA–Suomi
Su 03.05. klo 21.05 Tanska–Suomi
Ma 04.05. klo 21.05 Norja-Suomi
To 07.05. klo 21.05 Suomi-Slovenia
La 09.05. klo 17.05 Suomi-Slovakia
Ma 11.05. klo 17.05 Suomi-Valko-Venäjä
Ti 12.05. klo 21.05 Suomi-Venäjä

Ja kärppien voitto oli suuri vääryys, väärä joukkue voitti.

No niimpä! :D

Back
Ylös Bottom