Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Alakerran naapurilla on kännikaraoke menossa. Ei oo vielä tullut Joutsenlaulua, mutta veikkaan että ennen kymmentä sekin kuullaan.

Voithan sä laittaa klapikoneen laulamaan. Kostoksi.

- - - Updated - - -

Olen myös nähnyt CMX:n jossain. Ei vaan hajua missä. Oletettavasti olen ollut päihtyneenä, kun ei muistu.

Nähty. Muistaakseni Suomipop-festareilla...olutta: negative.

Kyllä maalla oli mukavaa, ikkunasta lauantai-iltana katseli kun rusakot rietasteli takapihalla klapikoneen vieressä, täällä vaan varttispurgut laulaa Titanikkia. :(

Rantojen miehistä tuli mieleen Rantojen jätkä täältä pakkikselta, sekä kadonneiden patukoiden metsästys. Monta kymmentä sivua hupia. Suosittelen lukeen, jos on mennyt ohi.

Tissejäkö tirkistellään?
66a536d2ff1e8d185db41d29398f050c.webp

Huomenta sinne veneen alle.

Huomenta. Veneen alta kivuttu sängyn kautta tietokoneelle ja muututtu taas sivistyneeksi virtaavaksi kansalaiseksi, jonka seuraava päämäärä on kirjoittaa lappuun numero ja salata kirjoitettu numero muilta toivoen sen kuitenkin vaikuttavan omaan elämään positiivisesti.

^

Äänestys hoidettu ennakkoon, nyt hetkeksi tuliasemaan niin ehtii illalla seuraamaan ääntenlaskun kehittymistä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Samassa rapussa asustelee jäätävän kuuma blondimuikkeli. Olen jo muutaman kerran bongannut sen perseen kauempaa mutta nyt on viime aikoina muuttunut tilanne piinaavaksi. Menen koiran kanssa ulos suht samoihin aikoihin aina kun tämä muikkeli varmaankin tulee jostain töistä kotiin. No ei tässä mitään mutta viimeiset 3 kertaa kun muija on astunut hissistä ulos niin siellä haisee mätääntynyt perse. Hieman on laskenut erektiota tämä. Pari kertaa joutunut valitsemaan rappuset ja koira syliin (ei onnistu rappusten kävely).

Samassa rapussa asustelee jäätävän kuuma blondimuikkeli. Olen jo muutaman kerran bongannut sen perseen kauempaa mutta nyt on viime aikoina muuttunut tilanne piinaavaksi. Menen koiran kanssa ulos suht samoihin aikoihin aina kun tämä muikkeli varmaankin tulee jostain töistä kotiin. No ei tässä mitään mutta viimeiset 3 kertaa kun muija on astunut hissistä ulos niin siellä haisee mätääntynyt perse. Hieman on laskenut erektiota tämä. Pari kertaa joutunut valitsemaan rappuset ja koira syliin (ei onnistu rappusten kävely).

Valitettavasti myös NAISet käy kakalla ja piereskelee. Ei auta itku markkinnoilla. Mutta jos hengittää vaan suun kautta, niin se vähän jeesaa.

Back
Ylös Bottom