Rich Piana

Penkki on alusta asti tuollaista runkuttamista ja muutaman kaljan jälkeen jätkät hädintuskin pysyvät pystyssä. Tragikoominen pätkä.

Mulla tulee jotenkin aina tästä Rickistä ja sen "kavereista" mieleen ylä-aste jostain syystä...

Mulla tulee ylä-aste mieleen jo näistä pakkiksen omista mieslapsista. Pianon videoissa se sitten menee jo nii pahasti yli ettei voi ku nauraa :)

Mulla tulee ylä-aste mieleen jo näistä pakkiksen omista mieslapsista. Pianon videoissa se sitten menee jo nii pahasti yli ettei voi ku nauraa :)

Tämä on mielenkiintoista. Itse kun mietin ylä-aste aikaani niin siellä ei tämmöisiä heimoja vielä näkynyt. Enemmänkin sitten heimoja alkoi muodostumaan amiksessa joka oli omalta osaltani 3 kuukauden kestoinen kunnes en jaksanut enään. Siellä autotoopet ja sähköapinat olivat semmoisia heimoja että heikompaa hirvitti.

Tietääköhän Piana miten paljon sillä on faneja jenkkien ulkopuolella? Kuka tois sen Suomeen? Onhan noita turhempiakin Kauniita ja Rohkeita tänne roudattu kaliforniasta. KP ei varmaan sitä koskaan kutsu, entäs Mayorsin porukat? Richi härmään johonkin expoon kiitos. :)

Tietääköhän Piana miten paljon sillä on faneja jenkkien ulkopuolella? Kuka tois sen Suomeen? Onhan noita turhempiakin Kauniita ja Rohkeita tänne roudattu kaliforniasta. KP ei varmaan sitä koskaan kutsu, entäs Mayorsin porukat? Richi härmään johonkin expoon kiitos. :)

Tämä olisi huikeaa. Pakkiksen Piana vihaajat olisivat varmasti ensimmäisinä Pianan luona hehkuttamassa 5%ers for life!

Itse voisin Pianan takia paikalle mennäkkin jos tälläinen toteutuisi. On sen verran omalaatuinen kaveri kyseessä että sen jutut uppoo meikäläiseen varsin hyvin.

10606429_944746235570739_3463682252347308872_n.jpg

Joskus tuli tykättyä Richistä mutta nykyään toi 5% homma on lähteny niin käsistä että ei voi muuta kuin nauraa. Mitä tatuoidumpi, öljyisempi ja rikollisemman näköinen olet niin sitä kovempi äijä olet. Paras oli kyllä kun totesi videolla mitä paskaa lisäravinteet ovat ja pari kuukautta myöhemmin ilmestyi 5% Nutrition. "Love it, kill it" haha.

Joskus tuli tykättyä Richistä mutta nykyään toi 5% homma on lähteny niin käsistä että ei voi muuta kuin nauraa. Mitä tatuoidumpi, öljyisempi ja rikollisemman näköinen olet niin sitä kovempi äijä olet. Paras oli kyllä kun totesi videolla mitä paskaa lisäravinteet ovat ja pari kuukautta myöhemmin ilmestyi 5% Nutrition. "Love it, kill it" haha.

Toi naamatatskapalmurunkkari pitäisi heivata vittuun tuosta tiimistä. Syö viimeisenkin uskottavuuden touhusta.

Back
Ylös Bottom