Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Rahan tekemisen takia ne muutkin liitot tietysti syntyvät, mutta urheilu ei niitä tarvitse. Paras saadaan selville yhden organisaation kisoissa. Sitten olisi ehkä parempi, jos kilpailijat voisivat vapaasti kilpailla kaikkien liittojen kisoissa. Saisi enemmän kisoja saman dietin vaivalla ja tulisi vertailluksi useampaan kilpailijaan. Mutta ilmeisesti muissa liitoissa kisaamisista ei kauheasti tykätä. Eikö boogiekin käynyt jonkun EM-tittelin hakemassa ja sai parin vuoden kilpailukiellon ifbb kisoihin.

Nyt ei vaan pysty. I dont even.

Joo mä kans ymmärrä miksi pitää olla kaikkia eri firmoja samalla alalla? Miksi pitää perustaa joku uusi firma, miksei voi vaan mennä siihen olemassaolevaan firmaan töihin. Jos pystyt tekeen töitä ni meet töihin, oli se kenen firma vaan. Miksi pitää olla Hesburger ja McDonalds. Just tuli joku uus Burger King taas tänne. Sit on kaikkia pikkusia nakkikiskoja. Mä en kyl tajua..

Sit on kans kaikkia näitä kilpailevia nettisivuja ja kaikkea, eri maitaki. Miks Suomi ei voinu vaan pysyä siel Ruotsin vallan alla, miks pitää olla kaikkia eri maita ja jokaises eri sääntöi, mihin näit tarvii niin monta? Joku Serbia ja Bosnia-Hertzegovina ja Albania, miksei vaan voinu olla Jugoslavia? Menee yli hilseen.
Just...

Ihan hyvä onkin verrata urheilua yritysmaailmaan. Jokainen saa itse päättää missä kisaa ja minne rahansa kantaa ja millasta lajia haluaa nähdä tulevaisuudessa... Yksittäisen kilpailijan näkyvyyden kannalta parasta pienessä lajissa on jos tollasia liittoja ei ole. Eihän nyt hiihdon tai muidenkaan lajien sm mitalisteja ole eri liitoista. Kyl on tyhmää touhuu,turha ihmetellä miksi laji ei pääse kasvamaan tavallisen ihmisen tasolle, jos edes itse kilpailijat ei ymmärrä järjestelmää. "kaikki on vaan yhtä suurta vitnestä"

Olen ostamassa ensimmäistä järjestelmäkameraa ja selannut hieman vaihtoehtoja läpi... Mikä on Miken mielipide tästä ko. kamerasta? Jos on vinkata jotain muuta vastaavaa kameraa, niin kerro ihmeessä.
Nikon D3300 järjestelmäkamera + 18-55mm - Järjestelmäkamerat - Gigantti

Voisin vinkata Miken puolesta, että kato astetta "ylempi" D5300 tai 5500. Kuvanlaadussa nyt ei taida isoa eroa olla, mutta mm. D5300/5500 auto bracketing HDR kuvia varten on jo riittävä syy. Suosittelen kanssa pikimmiten ostamaan kaveriksi joko 35mm 1.8g tai 50mm 1.8g lasin. Noista 50 millinen sopii myös täyden kennon kameroihin ja on todella hyvä lasi alle 200 euron hintaan.

Mitäs tykkäsit Cinderellasta?

En tiedä missä mielentilassa valitsin tuon leffan, mutta K7 leffa Disneyn tekemänä pitäisi pistää kellot soimaan. Odotin katsomatta traileria edes jonkinsortin fantasiajuttua, mutta paskat, aivan järjettömän persoonaton ja tylsä tekele kaikenkaikkiaan. Nukuin osan leffasta, se pitää tunnustaa.

Olkkarissa on 4K 65 tuuman telkkari, mutta koneelle en ole hommannut. Mulla kun on 3x30 tuuman setti tässä pöydällä ja paras on NEC:n kallis pro-monitori.

Haluatko laittaa kuvaa tästä "toimisto/tietokone" kokonaisuudesta ja sitten olohuoneen elektroniikka kiinnostaa myös. Tyyli ja esille tuonti vapaa. Saa myös sisältää tuotesijoittelua.

Ootko Mike sinäki pelannu tuota kiekko.tk:ta? Kattelin ainaki jotain vanhaa ketjua pakkiksella tuosta sivustosta ja sinne olit kommentoinut että "Huippu peli, joukkuetta pystyyn vaan". Millä nimimerkillä pelasit jos pelasit?

Itse pelaan vieläkin suhteellisen aktiivisesti. Onhan sitä hakattu vuodesta 2005. Loistavaa ajanvietettä :)

Back
Ylös Bottom