Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

hadyphoto-by-hady-khandani-alter-japanischer-mann-207713.webp

Taitaa tulla ajamaton talvi. En ole edes piikkejä alle ruuvannut. Näillä keleillä vois laittaa smotot ja lähteä jo asfalttiteitä ajeleen. Alkaa kerran olla sulaa. Aiheuttaan ns. hämmennystä!

Mä pari päivää oon jo ihmetelly et mikä tunkkanen haju mua seuraa. Tajusin että oikean korvan korvakorun reikä on tulehtunut ja se märkii vähän. :(

Miksi? Siinä näyttöpäätteellä, vaiko terassilla aurinkoglasit silmillä kevätauringossa?

No jos sais valita, niin kyllähän se vois olla tuo kevätaurinkoinen ilmainen alkoholi ihan jees. Mutta emmää oikeesti. Jotenkin tuntuu niin raskaalta tämmönen perkeleen maanantai. Ei etes munkkiin saa kajota. Pelkkä kahvi tästä eteenpäin, kesään asti. Masentaahan semmonen.

No jos sais valita, niin kyllähän se vois olla tuo kevätaurinkoinen ilmainen alkoholi ihan jees. Mutta emmää oikeesti. Jotenkin tuntuu niin raskaalta tämmönen perkeleen maanantai. Ei etes munkkiin saa kajota. Pelkkä kahvi tästä eteenpäin, kesään asti. Masentaahan semmonen.
Maanantait on raskaita. Sen takia onkin rokulimaanantai. Ei tänne myöskään munkkia. Keksin tosin söin, se oli vielä iso. Eli -200 kaloria. Sillä rahalla saa jo kaksi kyrssiä.

Hitto.

Mä pari päivää oon jo ihmetelly et mikä tunkkanen haju mua seuraa. Tajusin että oikean korvan korvakorun reikä on tulehtunut ja se märkii vähän. :(

En huomannut mitään. Ehkä korkeintaan tuli työ ja asiakkaat hetkiseksi mieleen alitajuntaisesti. Toivottavasti saat tulehduksen kuriin ennen kuin raatokärpäset heräävät kevätpörräämään.

Jotenkin tuntuu niin raskaalta tämmönen perkeleen maanantai

No saatana. Perkeleen maanantai. Tulin kuudeks hommiin. Turhanpäiten toki. Lounaaks ei mitään järkevää, oli pakko kiskasta jotain pastavuokaa. Ahmin kuten amerikkalainen perhenäiti ja sain sellaisen hiilaritankkauksen, notta nyt ei tuu mistään mistään mitään tuu. Tarvis lähte vit. Mutkun mutku.

- - - Updated - - -

Olispa Retbullia.

- - - Updated - - -

Tein muuten sunnuntaina hommia kotoota. Paljaskikkelöisenä.

Back
Ylös Bottom