Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Chi "the Stallion" Pot
katso liitettä 125135
Nyt tekisi mieleni hieman lempijuomaani ilmaista alkoholia.
Miksi? Siinä näyttöpäätteellä, vaiko terassilla aurinkoglasit silmillä kevätauringossa?Nyt tekisi mieleni hieman lempijuomaani alkoholia.
Miksi? Siinä näyttöpäätteellä, vaiko terassilla aurinkoglasit silmillä kevätauringossa?
Maanantait on raskaita. Sen takia onkin rokulimaanantai. Ei tänne myöskään munkkia. Keksin tosin söin, se oli vielä iso. Eli -200 kaloria. Sillä rahalla saa jo kaksi kyrssiä.No jos sais valita, niin kyllähän se vois olla tuo kevätaurinkoinen ilmainen alkoholi ihan jees. Mutta emmää oikeesti. Jotenkin tuntuu niin raskaalta tämmönen perkeleen maanantai. Ei etes munkkiin saa kajota. Pelkkä kahvi tästä eteenpäin, kesään asti. Masentaahan semmonen.
Mä pari päivää oon jo ihmetelly et mikä tunkkanen haju mua seuraa. Tajusin että oikean korvan korvakorun reikä on tulehtunut ja se märkii vähän. :(
Jotenkin tuntuu niin raskaalta tämmönen perkeleen maanantai
Nyt muuten tekee harvinaisen vähän taas mieli alkoholia.Nyt tekisi mieleni hieman lempijuomaani alkoholia.