Todellaki.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hirveen pitkä matka lähimmälle ratakiskolle. Käykö parvekekaide?-22. Käykääpä nuolaisemassa ratakiskoa.
Hirveen pitkä matka lähimmälle ratakiskolle. Käykö parvekekaide?
Hirveen pitkä matka lähimmälle ratakiskolle. Käykö parvekekaide?
Salilla oli ihan jumalattomasti porukkaa, onneksi sai ees jotain tehtyä. Takareidet tuli ainakin tehtyä ku jo parin sentin etunojaliike saa aikamoiset kivut aikaan. :lol2:
Mun pitäisi löytää oikeasti hyvänmakuinen lisäproteiini. Olen viimein löytänyt palkkarin jota juodessa ei tartte yökkiä. Minä en nimittäin ole niitä "nenästä kiinni ja kurkkuun vaan" -ihmisiä. Joko se on hyvää ja mä vedän sen nieluuni ilopissat ruiskuten tai sitten se jää kaappiin vanhenemaan. Elämä on liian kivaa pahanmakuisille jutuille.
Mun pitäisi löytää oikeasti hyvänmakuinen lisäproteiini. Olen viimein löytänyt palkkarin jota juodessa ei tartte yökkiä. Minä en nimittäin ole niitä "nenästä kiinni ja kurkkuun vaan" -ihmisiä. Joko se on hyvää ja mä vedän sen nieluuni ilopissat ruiskuten tai sitten se jää kaappiin vanhenemaan. Elämä on liian kivaa pahanmakuisille jutuille.
Joo, oli jo heti aamusta havaittavissa että tänään on kaikilla treenipäivä..
Ihan vaan joku whey-protsku siis? Vai yöksi kaseiinia? Kaikkihan ne hyvälle maistuu. Tarviitko vielä muuta neuvoa? :D