Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Moi. Ei ole helppoa meillä luottokortittomilla. Mulla on myproteinissa ostoskorissa tuotteet odottamassa eilisestä lähtien että tilisiirto ylettää paypalin, jotta voin tehdä ja maksaa tilauksen, ja se tapahtuu huomenna tai ylihuomenna ja tänään sitten sain sähköpostissa koodin, jolla saisi 20% alennusta koko tilauksesta, mutta koodi on voimassa keskiyöhön.

Lomaa lomaa. Aitioon kattoon peliä. Onko pakkiksen pip(peli)-tyypeillä tipsejä illan otteluihin? Ässät, blues ja saipa ykköstä, mut mitens muut? Ilves kärpät X? Oisko niin hurjaa.

10888679_10153038788119558_8677758359321434632_n.jpg

[video=youtube_share;MYSVMgRr6pw]http://youtu.be/MYSVMgRr6pw[/video]

Hirveen pitkä matka lähimmälle ratakiskolle.

Minulla ei ole. Ei ole tosin pakkastakaan kun 15. En mene.

Matka sohvalta, linnuntietä.

image.webp

- - - Updated - - -

[video=youtube_share;quVd3UwVIMg]http://youtu.be/quVd3UwVIMg[/video]

Mulla on valmiiks kieliraudassa niin helteellä kuin paukkupakkasillakin, joten jätän välistä ratakiskot ja parvekekaiteet, mutta nyt ne siellä myproteinilla keksi jatkaa tarjousta yhdellä päivällä ja eihän tänään taida olla edes pankkipäivä? Ihan kuin mua kiusattais jonkun suuremman tahdon toimesta. Helvetin päättäjät. Melkein karkas mopo tässä viestissä.

Salilla oli ihan jumalattomasti porukkaa, onneksi sai ees jotain tehtyä. Takareidet tuli ainakin tehtyä ku jo parin sentin etunojaliike saa aikamoiset kivut aikaan. :lol2:

Milla olis käyttämättömiä roteiineja kaapissa. Sitä en tiedä olisko niis vielä päiväystä. Ei oo jaksanu roskiinkaan heittää. Vielä. Siitä sais, halavalla.

- - - Updated - - -

Olishan siinä.

image.webp

Amerikkalaisia hormooneja.

Mun pitäisi löytää oikeasti hyvänmakuinen lisäproteiini. Olen viimein löytänyt palkkarin jota juodessa ei tartte yökkiä. Minä en nimittäin ole niitä "nenästä kiinni ja kurkkuun vaan" -ihmisiä. Joko se on hyvää ja mä vedän sen nieluuni ilopissat ruiskuten tai sitten se jää kaappiin vanhenemaan. Elämä on liian kivaa pahanmakuisille jutuille.

Salilla oli ihan jumalattomasti porukkaa, onneksi sai ees jotain tehtyä. Takareidet tuli ainakin tehtyä ku jo parin sentin etunojaliike saa aikamoiset kivut aikaan. :lol2:

Joo, oli jo heti aamusta havaittavissa että tänään on kaikilla treenipäivä..

Mun pitäisi löytää oikeasti hyvänmakuinen lisäproteiini. Olen viimein löytänyt palkkarin jota juodessa ei tartte yökkiä. Minä en nimittäin ole niitä "nenästä kiinni ja kurkkuun vaan" -ihmisiä. Joko se on hyvää ja mä vedän sen nieluuni ilopissat ruiskuten tai sitten se jää kaappiin vanhenemaan. Elämä on liian kivaa pahanmakuisille jutuille.

Ihan vaan joku whey-protsku siis? Vai yöksi kaseiinia? Kaikkihan ne hyvälle maistuu. Tarviitko vielä muuta neuvoa? :D

Joskusku ajelet assJoen ohi niin pirätä hetkeksi niin voin tarjota sulle tuon pöntön maistiaisiksi.

- - - Updated - - -

Tiedättekö mitä! Jos mulla olis kahvia niin olisin keittäny kahvit! Tätä se pakkainen teettää ku ei jaksa lähtee ulosteelle.

Joo, oli jo heti aamusta havaittavissa että tänään on kaikilla treenipäivä..

Ihan vaan joku whey-protsku siis? Vai yöksi kaseiinia? Kaikkihan ne hyvälle maistuu. Tarviitko vielä muuta neuvoa? :D

Onneks meidän salilla ei ylimääräset lupausten tekijät loisi. Rauhassa saa olla jopa näin tammikuussa.

Joo ihan joku perusprotsku. Ei ne oo kaikki hyviä... Mulla on niin valikoivat makunystyrät, että suurin osa perusprotskuistaki aiheuttaa yökkimistä. Ranttu mikä ranttu... :D

Vokotti, jottai maistiaisia pitäiskin aina saaha ennen kö tuhlaa miljoonia euroja johonki tonnitörppöihin.

Back
Ylös Bottom