Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onhan se niin että kun on liharuoasta kyse, naiset voi tyytyä heiluttelemaan omia kinkkujaan ja jättää mammutinpaisto uroksen tehtäväksi.

Mä oon pitäny nyt taukoa vedoista. Jos sitä lähtis uudella onnella ensi vuoteen.

Laita nyt viestiä ainakin, ettei se saatana ota sitä verkkoa pois. Räjähtää koko kinkku pitkin uunin seiniä.

Mä oon pitäny nyt taukoa vedoista. Jos sitä lähtis uudella onnella ensi vuoteen.

Laita nyt viestiä ainakin, ettei se saatana ota sitä verkkoa pois. Räjähtää koko kinkku pitkin uunin seiniä.

Tuon muistin jo mainita eilen. Itsestäänselvyyksiä ei kuulemma tartte ladella. Mistä minä voin tietää, mikä on itsestäänselvyys. Voi hyvin olla, että NAISet luulee esim. että kinkku paistetaan muovikääreessään.

- - - Updated - - -

Onhan se niin että kun on liharuoasta kyse, naiset voi tyytyä heiluttelemaan omia kinkkujaan ja jättää mammutinpaisto uroksen tehtäväksi.

Yleisesti juurikin näin.

Miten mä en olisi olettanut että tuollaisen laiheliinin osallistuminen mihinkään seksuaalisväritteiseen kiinnostaisi kovin ihmeellisesti tällä palstalla.

Eihän tässä se laiheliini kiinnostakaan.

Niin. No olihan se toki aikamoinen seikkailu. Minusta ei kuitenkaan ole internetissä tälläistä kuvaa olemassa

bourdain.jpg

En tiiä onko se vuosikausien huumeidenkäyttö luonut jonkun hypermetabolian taustalle. Ei se kyllä ainakaan telkkarissa syö mitään kauheita määriä niitä annoksia, monesti maistaa vain eikä syö loppuun asti.

Mulla on joku heikkous noihin kuivakoihin kiukkupusseihin.

Minulla ei ole heikkouksia.
Kaikki heikkouteni ovat tietoisia valintoja. Esimerkiksi pidän tisseistä, oluesta, viskistä ja suklaasta joskus liikaakin omasta haluistani.

Back
Ylös Bottom