🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Hienoja uutisia! Rumble mielenkintoisin LHW tällä hetkellä, toivottavasti nähdään kehässä mahdollisimman pian.

Wittttu yyyeeeeeeeeeeeesssss!

danawhiteufc
26 minuuttia sitten
Civil Case against Anthony Johnson is dismissed- Cleared to Resume Competition. For full story go to UFC. Com

Huh, nyt vaan toivotaan et Gusse hyväksyis sen matsin eikä yrittäis päästä mahd. helpolla hematchiin GOATin kanssa

Cage Warriors ‏@CageWarriors 3 min3 minuuttia sitten
Eeva Siiskonen (@EevaJs) replaces injured @NiedzwiedzMMA in #CWFC74 title bout against @BanzaiKianzad. Read more: Cage Warriors

Kyllähän noita vöitä Suomeen sopii.

MMA Hourissa tänään vieraana:

20:00 -- MMAFighting.com's Dave Meltzer will look back at a busy weekend for the UFC and ahead to an even busier Saturday night coming up.

20:25 -- MMA veteran Nam Phan will preview his Bellator 131 fight against Mike Richman.

20:45 -- Rafael dos Anjos will look ahead to his UFC on FOX 13 fight against Nate Diaz.

21:05 -- Melvin Guillard will preview his WSOF lightweight title fight against champion Justin Gaethje on Saturday night.

21:25 -- Bellator color analyst Jimmy Smith will break down Saturday's important show for the promotion.

21:45 -- UFC heavyweight champion Cain Velasquez will discuss the injury that forced him off UFC 180, his return and more.

22:05 -- UFC lightweight prospect Al Iaquinta will look back at his thrilling win over Ross Pearson on Friday and ahead to what's next for him.

22:25 -- Ian McCall will explain why he wasn't able to fight John Lineker on Saturday in Brazil

The MMA Hour with Cain Velasquez, Rafael dos Anjos, Al Iaquinta, Ian McCall, Melvin Guillard, Nam Phan, Jimmy Smith, Dave Meltzer - MMA Fighting

Mitä hemmettiä :wtf: Nyt oikeesti kyllä pitää viimeistään harkita lähtöä Ruotsin eventtiin! Ajattelin, että viimeistään Conorin tittelimatsia lähden katsomaan Irlantiin stadionille, mutta onhan tämä nyt kovan luokan kortti!:rock:

Oon varmaan monta kertaa aiemminkin kysellyt, mutta paljonkohan maksaa matkat (Helsingistä) Ruotsiin ja takaisin ja millä hinnalla irtoaa minkäkinlaisia lippuja itse tapahtumaan? Jos sitä kiristäisi alkuvuodesta hieman vyötä ja lähtisi paikanpäälle katselemaan :D

Voi uittu nyt tulee kyllä olemaan kova tuo ruotsin kortti. Melkein tekis mieli jo buukata hotelli+lento.

- - - Updated - - -

Mitä hemmettiä :wtf: Nyt oikeesti kyllä pitää viimeistään harkita lähtöä Ruotsin eventtiin! Ajattelin, että viimeistään Conorin tittelimatsia lähden katsomaan Irlantiin stadionille, mutta onhan tämä nyt kovan luokan kortti!:rock:

Oon varmaan monta kertaa aiemminkin kysellyt, mutta paljonkohan maksaa matkat (Helsingistä) Ruotsiin ja takaisin ja millä hinnalla irtoaa minkäkinlaisia lippuja itse tapahtumaan? Jos sitä kiristäisi alkuvuodesta hieman vyötä ja lähtisi paikanpäälle katselemaan :D

Lentoja saa halvimmillaan siihen 60€ meno-paluu. Kannattaa tsekkailla lennot sinne brommaan myös. Mulla maksoi nyt lokakuussa lennot 65€ ja lippu eventtiin joku alta 150€.

Kieltämättä kyllä kiinnostaa kovasti lähteä. :) Vois varmaan Japi-sedältä tiedustella, jos se haluaisi lähteä mun kanssa Tukholman Hilttonin morsiusviittiin voitaisiin sit yö viettää hyvän viinin ja konjakin ja viskin ja tyrmäystip... :pano: siis Fedorista keskutellen ja katsoen sen otteluita isosta taulutelkkarista. Sit voitais pestä toistemme selät jne :rolleyes:

Miten ois Japi-setä? Suostutko? ;)

Wikipedia lupailee jo lisää Tukholmaan,

Announced bouts[edit]
Light Heavyweight bout: Alexander Gustafsson vs. Anthony Johnson[2]
Middleweight: Dan Henderson vs. Gegard Mousasi[6]
Welterweight bout: Matt Brown vs. Tarec Saffiedine[7]
Bantamweight bout: Douglas Silva de Andrade vs. Davey Grant[8]

Ja aika myöhäistä aikataulua:

In order for the event to be broadcasted live during Prime time hours on the east coast of North America, the main card is expected to begin at 2:00am local time in Stockholm (CET), with a full preliminary card beginning at 11:00pm local time.[2]

Kieltämättä kyllä kiinnostaa kovasti lähteä. :) Vois varmaan Japi-sedältä tiedustella, jos se haluaisi lähteä mun kanssa Tukholman Hilttonin morsiusviittiin voitaisiin sit yö viettää hyvän viinin ja konjakin ja viskin ja tyrmäystip... :pano: siis Fedorista keskutellen ja katsoen sen otteluita isosta taulutelkkarista. Sit voitais pestä toistemme selät jne :rolleyes:

Miten ois Japi-setä? Suostutko? ;)

Kyllähän mua kiinnostais tonne lähteä, mut noi sun ehdottamat jutut menee vähän yli. Fedjasta voisin keskustella matseja katella jne, mut noi muut hommatjoutuisit hoitaa finfighterin kaa, se on noita teidän mäen miehiä.

Wikipedia lupailee jo lisää Tukholmaan,

Announced bouts[edit]
Light Heavyweight bout: Alexander Gustafsson vs. Anthony Johnson[2]
Middleweight: Dan Henderson vs. Gegard Mousasi[6]
Welterweight bout: Matt Brown vs. Tarec Saffiedine[7]
Bantamweight bout: Douglas Silva de Andrade vs. Davey Grant[8]

Ja aika myöhäistä aikataulua:

In order for the event to be broadcasted live during Prime time hours on the east coast of North America, the main card is expected to begin at 2:00am local time in Stockholm (CET), with a full preliminary card beginning at 11:00pm local time.[2]

Kieltämättä heti kävi mielessä että mitenköhän aikataulut junaillaan kun FOX-kortti kyseessä.. Tollanen yö-aikataulu kyllä syö väkisinkin lipunmyyntiä.

Kattaus alkaa näyttää hyvältä, kun nyt ei nyt tulis loukkaantumisia..

Luulisi että myös lokakuussa Globenissa turpiinsa ottaneet Bäckström ja Latifi nähdään areenalla, jos vaan ei ole loukkaantumisia. Heille tulee hyvällä tavalla nopeasti uusi tilaisuus ottaa voitto kotiyleisön edessä.

Kyllähän mua kiinnostais tonne lähteä, mut noi sun ehdottamat jutut menee vähän yli. Fedjasta voisin keskustella matseja katella jne, mut noi muut hommatjoutuisit hoitaa finfighterin kaa, se on noita teidän mäen miehiä.

Etköhän sä ole noita b rapun talomiehiä, joten älä mulle noita sun homostelumatkoja tyrkytä.

Back
Ylös Bottom