Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kai se menee syömään, vai lähtikö se nyt muuten sinne Ryyppäämään-nimiseen pikkukaupunkiin ?

- - - Updated - - -

Tänään aamulla herätessäni tajusin, että minuun iski yhtäkkiä stressi, burn out, ylikunto ja posttraumaattinen stressireaktio.

Asiahan on jo puoliksi kunnossa, kun tuon kerran tajusit.

- - - Updated - - -

Tämä ketju on kuin Irvine Welshiä lukisi.

Itselle tulee ennemmin mieleen jonkun esikoiskirjailijan omakustanneteos, joka löytää tiensä saunan sytykkeeksi.

Mun mopotin on myyty. Siellä se on.

Ja sitten !!!GENITAL WARNING!!!

Naapurilla oli eilen "pää kipeä". Mites me tähän suhtaudutaan? No mä tein nyt niin että menin tyynesti vaan nukkumaan, vähän outo olo siitä jäi silti.

- - - Updated - - -

Tästä ei selvitä ACDC3 comfortilla eikä Sheriproct Neolla.

Mä lähtin etsimään ulosravintoa, ennenkuin juon itseni mukavaksi ja rikkaaksi ja naiset kauniiksi. Täysin selvinpäin erittäin, erittäin humalassa. Kohta varmaan hwiluu taas. Vain lääkkeeksi.

No hätä JohnyBoy!

Onneksi meillä on tämä worldwide internaatti, jonka avulla saadaan tällainenkin asia käännettyä sellaikseis win-win tilanteeksi.
Tässä olisi naapurille vähän raakoja faktoja:

Katso kohta 4 (Sex cures headaches)

Tai sitten jos itse on vähän poikki, voi tarjoilla tämän faktan:

Super Semen! Swallowing The Hard Facts!, jonka kommenttiosiossa joku avulias henkilö (tarnishedsophia) tietää kertoa päässeensä eroon päänsärystä juomalla mitäpä muutaan kuin siemennestettä, eli ei muuta kuin huulihölkälle.

Ole hyvä.

- - - Updated - - -

Mä lähtin etsimään ulosravintoa, ennenkuin juon itseni mukavaksi ja rikkaaksi ja naiset kauniiksi. Täysin selvinpäin erittäin, erittäin humalassa. Kohta varmaan hwiluu taas. Vain lääkkeeksi.

Kannattaa muistaa sitten pitää järki kädessä, eli päästä kiinni. Ei satu niin paljoa, kun kaatuu.

Kiitän. Eli siis tämä olikin niin sanottu win-win sitsueissön, eli pökö-pökö. Onhan se näin, toinen ei antanut ja toisella jäi saamatta. Fifty sixty, eli molemmat voitti. Klier thö skätsual und catsuit on.

No juu, mutta tällaisissa asioissa se on tärkeää pistää kova märkää vasten!

- - - Updated - - -

Tuo jälkimmäisen linkin ohje tulee silti pitää jossain kohtuuden rajoissa, ettei itse muutu vallan lypsysonniksi.

- - - Updated - - -

"Menes nyt siitä lypsämään lisää päänsärkylääkettä valmiiksi jääkaappiin"

- - - Updated - - -

Ei se noin voi mennä, tuoreena varmasti auttaa paremmin.

Mua vituttaa oikeestaan joka päivä se että mun hiirestä loppuu ehkä kohta paristot.

- - - Updated - - -

+ kakkahätä

- - - Updated - - -

Mutta. Mikä olis illan menu? Joku hyvä kiitos eikä mitään naisten pilaamaa kesäkeittoa.

- - - Updated - - -

Eli pääraaka-aine: liha.

- - - Updated - - -

37 asteinen liha

- - - Updated - - -

ai kamala miten seksististä

- - - Updated - - -

Oisko jumalauta oikein pihvin paikka?

- - - Updated - - -

Medium miinus

- - - Updated - - -

Saakos tähän aikaan vuodesta parsaa? Mistä?

- - - Updated - - -

Mutta jos palataan ruokiin, mikä olis hyvä lisuke pihville?

- - - Updated - - -

Nyt on annettava periksi --> palkallinen kakki

Ei hassumpaa!

Mä olin eilen juoksemassa juoksumatolla. Siinä lähellä on myös kuntopyöriä. Yhtä kuntopyörää polki kuuma spinning ohjaaja. Se oli siis vähän niinkuin vapaa-ajalla polkemassa sitä pyörää mitä se yleensä polkee siellä rahasta. Vähän niinkuin formulakuski menis sillä formulalla maitokauppaan. Jotenkin kuumottava juttu. Tähän liittyy vielä kiinteästi se, että olisin halunnut olla sen spinning pyörän satula. Ai kamala.

- - - Updated - - -

nakkerit perkele mellastanu taas pitkin päivää..

Vaadin seuraavien henkilöiden välitöntä ilmottautumista tähän ketjuun:

A) Ultimecia

Ellei näin tapahdu, minun on valitetttavasti käynnistettävä rankat jatkotoimenpiteet.

Mun mopeti on jo tallissa. Sisälämpötila n. 19 astetta: celsiusta.

Olohuoneessa, +21, ehkäsesiinätarkenee.

Ohjeet viikonlopun viettoon:

-viinaksia vain lääkkeeksi
-älä kuse vastatuuleen
-pidetään ne kädet peiton päällä

Noilla kyllä selviätte.

Kukas se siinä odotti minua kotona kun tulin työmaalta.

Romanttinen viikonloppu, tiedossa.

image.webp

Back
Ylös Bottom