Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olisi voinut käydä köpelösti, kun olin unohtanut laittaa kännykkään herätyksen jostain syystä, mutta onneksi mulla on aina varaherätyskello. :D

Aseveljet tuli luettua, nyt siirtyminen Hannu Lauerman viimeisimpään tuotokseen.

Ei oo tullu luettua. Mulla on kyllä koko ajan kirja lainastosta lainalla, mutta yleensä en oo lukenu siitä sivuakaan, ku se pitää jo palauttaa. Ei ehi!

- - - Updated - - -

hyvä biisi!

- - - Updated - - -

en ny vaan saa päähän mikä tämän nimi on

- - - Updated - - -

huu meid huu

- - - Updated - - -

kertosäe pelasti

Tai kuten huumoriveikoilla on tapana sanoa: vaihtovirta/tassavirta. Se on kyllä tosi hassusti sanottu. Silti: mä elän vieläkin. En ole kertaakaan nauruun, kuollut.

Päivän ohjelma
Palaverit : 1
Lounaat: 1
Kaffepaussit: 10
Röin teko: jos aikaa jää

Onneksi on niitä huumoriveikkoja, vaikka ne yrittääkin meitä aina tappaa nauruun. Minäkin, elän vielä. Kin.

- - - Updated - - -

Kuten juuri tämä func-hahmo tuossa.

- - - Updated - - -

Onneksi tällä palstalla viljellään pääasiassa omaa tuotantoa. Se on sitä orikinelliä juttua. Juuvittu.

- - - Updated - - -

(c) markoboy87

toisten tuotantoa:

3fd270a7af38e09f5b98b32491d0a76f.webp

- - - Updated - - -

Innokkaampi Mies voi kyllä tuolla kuvallakin omaa tuotantoa.

Kyllähän heti aamulla kädet alkaa hakeutua naapuripatjan lämpimiä sämpylöitä kohti.

Rintterit, kopiointikoneet, ja modeemit on saatanan keksimiä vekottimia. Aivan varmasti.

Suosittelisitteko muuten tänään syötäväksi jauhelihapihvejä vai kanawrappiä?

Rintterit, kopiointikoneet, ja modeemit ovat juutalaisten keksimiä vekottimia. Aivan varmasti.

Suosittelisitteko muuten tänään syötäväksi jauhelihapihvejä vai kanawrappiä?

Juu vittu! Asiavirheet korjattu ja ruokaehdotus annettu, se tekis 55€+alv

Mitä tulee Markorepairsiin niin ei kiitos. Markoboy87 teki lähtemättömän vaikutuksen Vimeoon lataamillaan videoilla, jotka on poistettu jälkikäteen valitettavasti.

Back
Ylös Bottom