Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Gets me everytime. On se ihana.

image.webp

Ehkä, jos oot tarpeeksi kiltisti.

Pukki listaa siellä lahjoja: "Irmalle Trumppa, vokotille 12-päkki, eventalle partakone jne..."

Ailahtelevainen on naisen mieli.

Mulla ei taida olla oikeen mitään toiveita....mutta pakkohan tässä on jotain keksiä!

Toivottavasti on riittävästi päiväystä. Muuten menee vanhaksi.

Minua on kohdannut katastrofi. Lintu kakki judopuvun takille ja tämä tuotos nyt ei lähde edes valkopesussa pois. Osumakohta on varsin näkyvällä paikalla ja ilmeisesti lintukin on ollut suunnilleen hirven kokoinen. Joulupukilta toivon pahatapaisten tirpusten tuskallista kuoloa.

Minua on kohdannut katastrofi. Lintu kakki judopuvun takille ja tämä tuotos nyt ei lähde edes valkopesussa pois. Osumakohta on varsin näkyvällä paikalla ja ilmeisesti lintukin on ollut suunnilleen hirven kokoinen. Joulupukilta toivon pahatapaisten tirpusten tuskallista kuoloa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Niin se vaan arki koitti taas. Muistin ja jaksoin jopa herätä töihinkin. Huomisesta en vielä tiedä.

Back
Ylös Bottom