Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vähän kyllä harmittaa kun hirveet helteet ja lomat on lusittu. Onneks mun loman aikana oli myös hyvät säät, mutta oishan se kiva tuolla biitsillä päivää paistatella...No, oon koittanut sitten välillä käydä uimassa illemmalla 5-7 välillä, että saa ripauksen kesälomafiilistä takas.

Vähän kyllä harmittaa kun hirveet helteet ja lomat on lusittu. Onneks mun loman aikana oli myös hyvät säät, mutta oishan se kiva tuolla biitsillä päivää paistatella...No, oon koittanut sitten välillä käydä uimassa illemmalla 5-7 välillä, että saa ripauksen kesälomafiilistä takas.

Hyvä idea! Taidankin mennä tästä jumpalle ja siitä pulahtamaan!

Onko PaPPakin lomalla?

- - - Updated - - -

Ei ole valkoisia housuja vakosessa?

- - - Updated - - -

Ei viuhahduksia, työajalla?

Jaahas! Son tytöt ja pojat aika lähteä kohti Helsinkiä! Jos joku haluaa nähä, vetää turpaan tai jotain muuta positiivista, niin ei muuta ku viestiä.

edit: Ketään?

edit2: Aika kiireistä onkin näköjään. Ei ois itekään kerenny.

edit3: ...

edit4: Joo ei alkuunkaan olis kerenny. Harmi.

Eli pian pääsette vaiheeseen käytännön harjoittelu? Erikoiskoulutuskausi.

Luultavasti käytännön harjoitteet tulee tehdä omalla ajalla ja omakustanteisesti. Mutta eiköhän tämä teoriatieto anna hyvät pohjat omatoimisesti suoritettuun harjoitteluun.

Jaahas! Son tytöt ja pojat aika lähteä kohti Helsinkiä! Jos joku haluaa nähä, vetää turpaan tai jotain muuta positiivista, niin ei muuta ku viestiä.

edit: Ketään?

edit2: Aika kiireistä onkin näköjään. Ei ois itekään kerenny.

edit3: ...

edit4: Joo ei alkuunkaan olis kerenny. Harmi.
Kaljalle! Huomenna! Ytimeen? Päätä sinä kun oot turisti ja lappalainen. Tikkurilan Hemingwayssissä tuovat kyllä tuopit pöytään asti. Voi maksaaki pöydästä. Hyvin kätevää.

E: Kyl tänäänki yhdelle. Mutta vaan yhdelle.

Sport academyssäkin oli pöytiin tarjoilu, ainakin minulle. Silti suosittelen herroille onteroksia. Onhan se paras. Ta. Mitä helssingistä löytyy.

En näe polkupyörämatkaa tikkursbyy-mikonkatu haasteellisena, kesällä.

Kaljalle! Huomenna! Ytimeen? Päätä sinä kun oot turisti ja lappalainen. Tikkurilan Hemingwayssissä tuovat kyllä tuopit pöytään asti. Voi maksaaki pöydästä. Hyvin kätevää.

E: Kyl tänäänki yhdelle. Mutta vaan yhdelle.
Kaljahan on nykyään mun toinen nimi. Huomenna en kerkeä, ellen innostu... Tänään vois ehkä keretä, kuhan pääsen "hommiin" tai siis saan ne hoidettua. Paikasta ei kyl tietoa, olenhan turisti. Kätevyys kyllä on iso lussa.

Kaljahan on nykyään mun toinen nimi. Huomenna en kerkeä, ellen innostu... Tänään vois ehkä keretä, kuhan pääsen "hommiin" tai siis saan ne hoidettua. Paikasta ei kyl tietoa, olenhan turisti. Kätevyys kyllä on iso lussa.
No ei muutako veispuukissa hätyytät. Minä liputan Tikkurilan puolesta hyvin vahvasti.

Yllättävän vireä olo siihen nähden, että eilen 19 tuntia töissä, 3 tuntia unta ja takas töihin.

Kyllä kuulosti huoltomieskin tänä aamuna hyvin vireälle käskiessään aurinkoa menemään pois huutaen yhdeksältä aamulla. Ei sillä ettenkö olisi halunnut nukkua, mutta onneksi hermosto oli jo suhtkoht latautunut ja luettuani nettihesarin pitkällään jaksoikin nousta. Kaljaa jos olisin eilen juonut, olisi sappikin saattanut kiehua. Näin kuvainnollisesti sanoen.

Aamut ei vaan oo mun juttu.

Ei se siitä!

- - - Updated - - -

Mä tykkään aamuista (varsinkin jos on hyvät sämpylät.. rankempaa huumoria jos aukes). Mutta pekonit rapsakoiks, tuoretta nananasta sun muuta settiä ja päivän lehen kanssa terassille heräämään.

Työaamut on suolesta.

Back
Ylös Bottom