Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä mieltä Mike oot välidieettien pitämisestä suhteellisen aloittelijan tasolla (n. 4-5 vuotta puntilla käyneellä)? onko turhaa höpinää vai onko hyötyjä? ja sit asiasta kukkaruukkuu mitäs tykkäät In Flamesista?
Mä en kyllä henkilökohtiasesti 4-5 vuotta aktiivi salijamppaa enää minään alottelijana pitäisi :D. Mutta mielipidekysymyshän tämä nyt vaan on. Itse olen salilla käynyt enemmän tai vähemmän aktiivisesti (tällä hetkellä enemmän) nyt 5 vuotta ja loukkaantuisin kyllä melkoisesti jos joku puhuisi musta vielä alottelijana, vaikka välillä varmaan näytänkin siltä :D
Mä en kyllä henkilökohtiasesti 4-5 vuotta aktiivi salijamppaa enää minään alottelijana pitäisi :D. Mutta mielipidekysymyshän tämä nyt vaan on. Itse olen salilla käynyt enemmän tai vähemmän aktiivisesti (tällä hetkellä enemmän) nyt 5 vuotta ja loukkaantuisin kyllä melkoisesti jos joku puhuisi musta vielä alottelijana, vaikka välillä varmaan näytänkin siltä :D
Mitä mieltä Mike oot välidieettien pitämisestä suhteellisen aloittelijan tasolla (n. 4-5 vuotta puntilla käyneellä)? onko turhaa höpinää vai onko hyötyjä? ja sit asiasta kukkaruukkuu mitäs tykkäät In Flamesista?
Mitä helvettiä? Oletko ollut 4-5 vuotta offilla? Minkälainen syöttöporsas jo olet? Jos olet ollut 300 kcal:n plussilla joka päivä niin olisit kasvattanut noin 78 kg massaa, jos nyt laskin oikein.
Kyllä sitä voi offilla syödä todella puhtaasti ja maltillisesti, ilman että rasvamassa juurikaan kasvaa, varsinkin saliharrastuksen alussa. Pihvin kasvun määrä voi hieman kärsiä, mutta eipä tarvitse samalla tavalla dieettailla.Mitä helvettiä? Oletko ollut 4-5 vuotta offilla? Minkälainen syöttöporsas jo olet? Jos olet ollut 300 kcal:n plussilla joka päivä niin olisit kasvattanut noin 78 kg massaa, jos nyt laskin oikein.
Mitä helvettiä? Oletko ollut 4-5 vuotta offilla? Minkälainen syöttöporsas jo olet? Jos olet ollut 300 kcal:n plussilla joka päivä niin olisit kasvattanut noin 78 kg massaa, jos nyt laskin oikein.
Tiesittekö, että ylläpitokaloreilla ei olla plussilla? Minä näen tämän harrastuksen hyvin yksinkertaisena, joko ollaan plussilla tai miinuksilla. Tuollaisia perustreenareita suhaa kaikilla saleilla, jotka näyttää vuodesta toiseen täysin samalta. Hattuvakiona voin kertoa, että suurin syyllinen johtuu ruokavaliosta ja kokonaiskaloreista. Toivottavasti tykkäävät itse treenistä, sillä kehitys lihasmassan osalta voi olla melko mitätöntä.
Kyllä mä monasti olen miettinyt kevyemmän verotuksen perässä muuttamista. Tää on aivan sairasta suomessa.Mike: Mietitkö koskaan pysyvää muuttoa ulkomaille? Kämppä vuokralle ja kameran kanssa maahan X/Y/Z. Pakkis pyörii kuitenkin omalla painollaan.
Kyllä mä monasti olen miettinyt kevyemmän verotuksen perässä muuttamista. Tää on aivan sairasta suomessa.
Ei, vaan sairas progressio on täysin mielipuolista. Mä maksoin viime vuonna 60 tuhatta euroa veroa ja miksi? Siksi että sossusta sitä voidaan sitten jakaa mamuille, narkeille ja muille saamattomille paskoille. Ja samaan aikaan natiivit opiskelijat pakotetaan nostamaan lainaa opintojaan varten. Koulutus on joo maksettu, mutta milläs elät kun ei ole aikaa olla töissä kun oot koulussa? Ja sossusta on ihan turha hakea rahaa, siellä on tärkeämpää elättää siivelläeläjiä.Eli mielestäsi verorahoilla kustannetut palvelut ovat turhaa?
Ei, vaan sairas progressio on täysin mielipuolista. Mä maksoin viime vuonna 60 tuhatta euroa veroa ja miksi? Siksi että sossusta sitä voidaan sitten jakaa mamuille, narkeille ja muille saamattomille paskoille. Ja samaan aikaan natiivit opiskelijat pakotetaan nostamaan lainaa opintojaan varten. Koulutus on joo maksettu, mutta milläs elät kun ei ole aikaa olla töissä kun oot koulussa? Ja sossusta on ihan turha hakea rahaa, siellä on tärkeämpää elättää siivelläeläjiä.
Mitkäs on muuten Miken vuositulot kun noin paljon menee veroja? Vai onko tämä kysymys johon et halua vastata?Ei, vaan sairas progressio on täysin mielipuolista. Mä maksoin viime vuonna 60 tuhatta euroa veroa ja miksi? Siksi että sossusta sitä voidaan sitten jakaa mamuille, narkeille ja muille saamattomille paskoille. Ja samaan aikaan natiivit opiskelijat pakotetaan nostamaan lainaa opintojaan varten. Koulutus on joo maksettu, mutta milläs elät kun ei ole aikaa olla töissä kun oot koulussa? Ja sossusta on ihan turha hakea rahaa, siellä on tärkeämpää elättää siivelläeläjiä.
Ei voi sanoa, Ylilauta ja Suomi24 räjähtää jos kerron. Jonnet vetää nyt jo porot kolviin kaikesta mitä teen. Saati sitten jos ne reppanat syrjäytyneet vielä saisivat tuloni selville. Alkaa oleen sen verran häiriintynyttä jengiä, ettei tiedä mitä ne keksii. Hyppäävät vielä katolta alas ja syyttävät mua siitäkin. Naurattaa vielä tässä vaiheessa, ei kukaan turhasta jätkästä jaksais jauhaa vuosi tolkulla :D. Mä maksan niidenkin vähäosaisten sossurahoja, olisivat raukat kiitollisia. Mut turha mun on syyttää niitä, jos alkoholisoituneet vanhemmat pieksee himassa, niin jossain se paha olo on purettava. Hyvä, että saavat vertaistukea toisiltaan ja meikä auttaa niitä aivottomia olemalla olemassa. Omena ei kauas puusta putoa, saamattomat vanhemmat synnyttää äpäriä.Mitkäs on muuten Miken vuositulot kun noin paljon menee veroja? Vai onko tämä kysymys johon et halua vastata?