Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä muuten, kuntit ja cuntit, tarkenee kun ulkotyönä paneloi. Erityisesti hieman hermostuttaa tuo päädyn kolmio, kun kokoajan pittää niin tarkkana olla. Tykkäisin enemmänkin sillai tunteella vähän sohia. Pitäiskö mun laittaa postilaatikkoon tarra, "myös naapurin postille".

Taidan kohta vetästä siikkerit ja paneloida yläosattomissa, vähän kuten irmakin eilen bussimatkusti!

Tuskin hippeihin samat keinot toimii kuin karhuihin? Luulisin että raivokas polttopullojen heittäminen niiden niskaan olisi tehokkaampaa. Vaikkakaan en sitä keinoa kannata.

Pääseekö niillä lentämään B2-pommittajaa?

Nbombers_b2_0017.webp

"John Holmes" mallin kulli-addut jalkaan, militantti vaimonhakkaaja päälle ja ylöstäytymään kyykystä. Eilen en jaksanutkaan kun naapurin auton pesu vei voimat. Ehkä tänään pesen oman auton?

Mä tein tänään pienen retken itseeni (en runkannut enkä katsellut runkkaavia apinoita), mä tajusin että mulla on eräs fobia. Olin saaressa naapurin kanssa ja sattumalta täysin alasti. Oli tarkoitus paistaa makkaraa ja lähdin hakemaan makkaratikkua. Mulla oli pitkä puukko kädessä ja suuntasin pusikkoon. Sitten mulle tuli mieleen että mitä jos mä jostain syystä viillän itseltäni kullin poikki sillä leukulla? Joko vahingossa tai sitten sillä tavalla puoliväkisin, vrt joku ärsyttävä biisi päässä, sitä kelaa ihan väkisin vaikka ei haluais. Mitä jos mä viillän itseltäni kullin poikki vaikka en todellakaan sitä halua! Oli pakko mennä laittamaan housut jalkaan. Mulla on itseltäkullinpoikkiviiltämisfobia, lat lutra lutra.

- - - Updated - - -

Kädet haisee kalalta.

Rapala magnum, mies, naapuri ja puuvene. Tyrskyävä järvenselkä. Määrätietoinen eränkävijä. Luonnossa lihasvoimalla. Ray Banit nenällä, ilman paitaa. Järkkymätön silmä ottipaikoille. Jarrun tarkistus. Hold on, steady, steady... Fish on! Armoton kamppailu, mies vastaan peto. Räikkä ulvoo, forkut huutaa hoosiannaa ja morkoonit soi. Kalalokit kirskuu jännittyneinä. Haavi, pyrstön puolelta, älä nyt hyppää! Hauis pullottaen haavi ylös. Ja kyllä! Tuo syvyyksien peto kohtasi tänään voittajansa. 800grammaa jäntevää lihaa sätkii haavissa.

Back
Ylös Bottom