Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jee, hyvä Softengine! 11. sija. :)

Onnea äidit :) ...Tää tuli töihin näin sunnuntainakin, koska kiiiiiiiire!!!!! :P

On tääl jotai viihdettäki:"Miks mun kaikki jalat on irti?!" - Totes kolleega omasta mallistaan.

Eilen valvottiin euroviisuja seuraten (Hyvä Softengines!) ja tänään taas kannustetaan Leijonat voittoon Venäjästä. Välissä vähän äitienpäivä-puuhailuja oman äiskän kanssa. Ei ole tekemisen puutetta ja kuka sitä nukkua haluaisikaan - kerkee sitä haudassa :D

H-A-U-I-S kulta kultasein mä sanoin sulle niin ja selväks tein me tänään mennään salille, sielä sua rankaistaan ja treenataan uuvuksiin.

Ostin pitkästä aikaa energiajuoman, ED lemon light. Pahaa vaikka oli tarjouksessa. Joskus amiksessa laitoin venttiilin tuohon korkin tilalle ja kokeilin paljonko painetta tämmönen pullo kestää ennenku pamahtaa, 8,5bar oli viimeinen lukema jonka näin. Sitten loppu uskallus. Kaveri taas ampu vahingossa jarrusylinteristä männän aika kovaa pihalle kun alko paineilmalla sitä puhdistamaan eikä ollut muistanu purkaa kokonaan.

Tämä on muuten hyvä vinkki kaikille matkaajille, laittakaa muutama tuommonen takakonttiin niin voitte tien päällä täyttää renkaan jos tulee pieni vuoto! Prätkäjätkät voi pitää vaikka povitaskussa.

Mä sain aamulla kakkua ja kahvia sänkyyn, mua kiellettiin nousemasta, joten saan makoilla täällä koko päivän- onneksi mulla on kannettava! Kohta vois koittaa pelata Titanfallia(ellei tartte nousta kuselle, joku vois kyllä kantaa mut vessaan)

Kaalilaatikko uunissa, seuraavaksi pyykit koneeseen.
:nyrkinjahellanvälissä:

8,5bar on melko hyvä lukema tuollaiselle muovipullolle.

Kattokaas äijät minkä minä netistä löysin.
BnRd_OZCMAAHISr.jpg

Kunhan vielä oman aikani tuijottelen kuvaa, raudan pitäisi keventyä merkittävästä.

Back
Ylös Bottom