Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä tahdon ulos lämpimään ja aurinkoiseen ilmaan! Joudun täältä ikkunan sisäpuolelta vaan ihailemaan... :( Alkaispa jo kesäloma!

Onneks kesäloman alkuun on vielä noin kymmenen viikkoa, ja toisen alkuun n. 15 viikkoa. Äärettömän hieno sisälläistumisilma on kyllä tääläkin.

- - - Updated - - -

Onneks Johny muistutit, meinasin laittaa jo että hieno naamanpäälläistumisilma, mutta just sain vedettyä takasin!

- - - Updated - - -

Ja sit takasin sisään.

- - - Updated - - -

Ja sit ulos.

- - - Updated - - -

Eli lounastaukoon vois orientoitua. Paskaa on tarjolla, tarkistin.

En ole vielä laskenut viikkoja loman alkuun. Tässä on nyt ihan tarpeeksi hommaa kun pidättelee itkukohtauksia loman jäljiltä. Äsken minulle sitä paitsi kiukuteltiin. Sanoin henkilölle, jota kutsun tässä nimellä "vittunaama", että kuulossani ei ole vikaa. Hän kertoi ymmärtävänsä ja myönsi turhaan hermostuneensa minulle.

No sillähän se minulle tulikin mieleen kun itse meinasin laittaa että olisi erinomainen takaapäinastumisilma mutta huh sentään ei lipsahtanut!

- - - Updated - - -

Pitääköhän hän kaksipyttyisen lotkotuksesta? Jos siis tarvikeakku olisi kytketty ja sähköstartti mahdollinen..

- - - Updated - - -

bicylindre

- - - Updated - - -

Hän on Hopeanuolen amerikan serkun äitipuoli.

Eikös se ollut nimeltään Akakapuutto?

Meinaako kuntit ihastua tänään?

Mulla on 8viikkoa lomaan. Laskin juuri. Sormilla, omilla sormilla. Helmitaulua ei ole kuin uimahallissa.

Huomenta. Sähköpostilaatikon tilasta päätellen jotkut ovat näköjään olleet töissä pääsiäispyhinäkin. Saapa nähdä miten sitä itse saa päivän käyntiin. Loppupäivästä tarvitsenkin jo varmaan päärelaksantteja.

Olipas vähän turhan positiivisesti ajateltu tuo (sitä se loma teettää). Todellisuudessa toivoin lobotomiaa jo puoli kymmenen aikoihin. Miten voi helvetti aina kaikki olla näin vaikeeta ja kiireellistä?

Onko Mörnykkä jokin Kökkösen ala- vai ylälaji? Mullakin on farmari-tyylin housut, vapaa-ajan jalkineet, valkoiset Adi Daslerin käsintekemät, lisäksi musta nahkainen takki, jonka mallista päätellen (harhaanjohtavasti) moottoripyörässäni olisi pyöreä etulamppu. Lisäksi vartaloani olen verhoillut vielä vaaleansävyisillä pierusieppareilla.

Lounaaksi en nauttinut "cheddar-kalaa", söin kyllä vähäsen, mutta en nauttinut pätkääkään. Mieluummin olisin särpinyt Thaimaalaista delffiiniä, sitä sukupuuttoon lapsityövoimalla pyydettyä. Se lapsen kyynel tuo semmosen kivan suolasen pikkusen lisämaun siihen. On hyvää.

Taidan tehdä vähän töitä tähän väliin.

Tässä on närhi.

250px-Garrulus_glandarius_1_Luc_Viatour.jpg

Mutta missä ovat närhen munat?

närhi.webp

Kaikkee teki mörnykät taas pohditte. PerusKaira eli farkut, tennarit ja lämpimän kelin kunniaksi nahkarotsi!

On muuten aika huikea fiilis pukeutua taas hieman kevyemmin. Mäkin uskaltauduin pistämään kevättakin ja hamosen. :) Aamulla oli yllättävän lämmin kun lähti töihin. Ihanaa!

Ei kai vaan käyny Marilynit?

Ei, mut on muuten aikaisemmin käynyt. Noi portaat on yleensä vaarallisia. Muistan kerran laivalla portaita noustessani ja hameen hulmutessa kun yhtäkkiä portaikossa oleva voimakas ilmastointi löi hameen helmat alaselkääni kohden. Onneksi silloinen mieheni huomautti tilanteesta aika pikaisesti, mutta kerkesin astella muutamat seksikkäät askeleet rappusia ylös pakarat vilkkuen - alla oli tietenkin pitsistringit, jotka pääsivät myös oikeuksiinsa.

Muistan kerran laivalla portaita noustessani ... voimakas ilmastointi löi hameen helmat alaselkääni kohden... kerkesin astella muutamat seksikkäät askeleet rappusia ylös pakarat vilkkuen - alla oli tietenkin pitsistringit, jotka pääsivät myös oikeuksiinsa.

System overload.

Tuli niin paljon seksismiä kerralla, että mun on pakko käydä hakeen rakennusmestarin pastilli ja kuppi kahvia!

Kannattaa suosia semmosia tiukkoja ihonmyötäisiä hameita. Jos haluaa strinksien pääsevän oikeuksiin niin läpikuultavaa materiaa.

Onneksi silloinen mieheni huomautti tilanteesta aika pikaisesti, mutta kerkesin astella muutamat seksikkäät askeleet rappusia ylös pakarat vilkkuen - alla oli tietenkin pitsistringit, jotka pääsivät myös oikeuksiinsa.

Näin minä tätä luen.. uuuhh ihana

- - - Updated - - -

Eikun siis harmi kun oli noin kelju tuuri. Jos olisin ollut paikalla niin en olisi vilkaissut, olenhan hyvähampainen herrasmies enkä mikään seksistisen haisuli.

- - - Updated - - -

Ja erittäin täysin selvinpäin tälläkin hetkellä.

- - - Updated - - -

Olenhan töissä

Minäkin olen selvinpäin töissä. Asiaan on tultava puutos. Eiku. Muutos! Vittu. Ei tee oikeen mieli tehdä töitä, mikähän siinäkin on? Olenko laatinut itselleni peräaukonnypytystaajuudella mitattuna liian löysän aikataulun?

Mikä sattuma, ja yhtäaikaa! Hirveen väkinäistä tämä työskentely. Mun saatava vasta perjantaina seuraava isompi paskaläjä käsistäni, tässä ehtii vielä hyvin miettiä jotain muuta parikin päivää. Esim äärettömän lihavaa miestä lasten kumiveneessä.

- - - Updated - - -

Ja se mies olisi täysin selvinpäin ja hyväntuulinen. Ei olisi ikinä edes maistanut viinaa se pullukka.

- - - Updated - - -

ps pieni mustis-kohtaus päällä. Huomasin että futsermukseri sai tykkäyksiä ameriikan serkulta. Epistä.

Vinkkinä tykkäämisverkon vesillelaskuun:

Sä oot ennenkin onnistuneesti koiranpentukuvilla saanu... niitä, niin vaihdat vaan rotua siihen serkkuun ni jo vain irtoaa! Luulen niin.

Back
Ylös Bottom