Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

[ES];4554233 sanoi:
10 kuvan sessio pelkistä pakaroista niin saadaan nauraa kun joku elämäänsä kyllästynyt pelle tulee itkemään.

Kyllä!

Tää homma aiheuttaa niin käsittämätöntä ärsytystä osassa porukkaa, että tää pitää vetää ihan reilusti överiksi :D

en mä oo mtn suuttunut vaan ärsyttää kun joistakin vaan ei saa kirjottaa mitään negatiivista. miksi ainoastaan positiivisia kommentteja ,kehuja jne. saa kirjottaa mut jos kritisoi tiettyjä persoonia niin jo poistellaan. eikös se ole pikkumaista/lapsellista?
Kaveri on 46v ja suuttuu niinkö uhmaikänen pikkulapsi äidin viedessä karkit piiloon. Eihän tämä ole enää todellista? Jotku vielä ihmettelee miks bodareita pidetään tyhminä..

Ova kovasti kehuneet Stefan´s steakhousea ja ajattelin joku kerta käydä koittamassa pihviä.
Ei saatana, olin jo tulos sanoo et kokeile Stefan's Steakhousen Wellington, mutta perkeleet ovat poistaneet sen menulta. Se oli käsittämättömän hyvää.

Laita Mike seuraavaan kuvaan banaani pakaroiden väliin, niin tietävät missä se on ollut, kun seuraavalle pellelle paukkuu banni. Ehkä se pelottaisin hieman enemmän noita turhia itkijöitä ;)

image.png

en mä oo mtn suuttunut vaan ärsyttää kun joistakin vaan ei saa kirjottaa mitään negatiivista. miksi ainoastaan positiivisia kommentteja ,kehuja jne. saa kirjottaa mut jos kritisoi tiettyjä persoonia niin jo poistellaan. eikös se ole pikkumaista/lapsellista?
Kun sä reppana et ymmärrä sitä, että jos mallit alkaa saamaan täysin naurettavaa kitinää joka kuvauksesta, ei ne enää halua tulla tänne kuvatuksi. Mitäs sit jos Minna päättäis, ettei sitä kiinnosta kuvailla kun palaute on vain negaa ja itkua.

Mun oma veikkaus Nantesista: herra yrittää päteä ja esittää todellista macho miestä. Todellisuudessa ruudun takana on epävarma mies itsensä ja seksuaalisuutensa suhteen. Todennäkösesti Nantesilla on tullut Miken kuvat nähdessään touhutippoja housuun joka lisää epävarmuutta entisestään. Tämä on johtanut siihen että usean viestin ajan Nantes pyytää Mikeä pitämään housut jalassa jotta hänen ei itse tarvitse vaihtaa housuja aina avatessa tämän ketjun. Piis änd laav. :D

Juurikin jotain tuohon suuntaan..

Heippa Mike,

On nyt mahdollista ostaa muutamalla kympillä joko Canon 450d, Canon 350D tai Canon1000d. Onko kokemusta mistään näistä? MInkä valitsisit itse amatööri keikka - ja yleiskuvaamiseen?

Heippa Mike,

On nyt mahdollista ostaa muutamalla kympillä joko Canon 450d, Canon 350D tai Canon1000d. Onko kokemusta mistään näistä? MInkä valitsisit itse amatööri keikka - ja yleiskuvaamiseen?
450D, isompi kenno mitä 1000D ja enemmän tarkennuspisteitä, joista on iloa liikkuvassa kohteessa.

- - - Updated - - -

Kunto on hyvä ja pokkaa riittää, niin eihän se täällä toimi ;)
Mulle tuli vain kuva vanhuspariskunnasta, sivun eka kuva.

Back
Ylös Bottom