Suomestakin löytyy voimanostopuolelta vastaavia kavereita, mutta 50-60 kiloa kevyempiä. :D
Niin löytyy

Livescoresheet
Livescoresheet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suomestakin löytyy voimanostopuolelta vastaavia kavereita, mutta 50-60 kiloa kevyempiä. :D

Mitä helvittiä nyt? Jätkä penkkaa 600 paunaa vai enemmänkin, ja täällä kerrotaan että siinä on muute kokoonsa nähden heikko mies :D
E: ja lol, vai että vielä suomestakin löytyy voimanostolavoilta tuommosia penkkaajia, mut 50 kiloo kevempinä :D pakko varmaan lopettaa voimailu kokonaan jos tuommonen 270 kilon penkki on n. 100 kilosellekkin ihan perus nosto.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
Kyllähän niitä löytyy varmasti tukuittain Suomen lavoilta, kun nykyään jokaisella salilla joka toinen nostaa sen 200 kiloakin penkistä. Ihan turha tässä on räpeltää. Itse en kyllä ole vielä 10 vuotisella räpellykselläni nähnyt yhtäkään livenä, mutta olen varmaan vaan huonoon aikaan sattunut salille.
Paljonkohan tuollaisen 145 kiloisen möntin pitäisi nostaa, että olisi vahva kokoisekseen? 350 kiloa? Taannoin todistin keskustelua, jossa toinen kaveri oli kuullut jonkun punnertaneen sen 200 maagisen rajan, mutta ei se kuitenkaan kuulemma kovin kova ollut, koska nostaja itse painoi 130 kiloa. Kuulemma suurinpiirtein yhtä kova nosto, kuin hänen 130 kg 80 kilon elopainollaan.
DonMora, itken neuloja kun mulla on niin huono olla.
Tosta Murtomäen nostosta paha sanoo mitään ku on jollain perunalla kuvattu, ei ees nää onko siinä 255 kg vai 150 kg. Kolme punasta per puoli? Korkia-Aholla on perse jo ilmassa ku tuodaan tankoa alas ja pompautetaan rinnasta kaupan päälle.
Pienet ja heikot yleensä ulisee et ei oo kova kokoon nähden yms. Mitä sillä on merkitystä jos penkkaat 300kg 70kilosena. Olet silti pieni ja mitätön. Isot miehet muistetaan aina.

Kunnon synthol-jätkä ja kaikenlisäks helvetin heikko kokosekseen. Ei jatkoon...
Ainoa mikä itseä ärsyttää näissä videoissa on tämä jenkkityyli, meininki on kuin eläintarhassa banaanien jakoaikaan.
tämä just. toisille toki uppoaa, mutta itseä lähinnä vituttaa tuo turha meuhkaaminen. ja jos on sitä voimaa vitusti, niin tekee silloin sen suorituksenkin niinkuin rauta parhaiten liikkuu. ei jäisi turhaa jossiteltavaa että "paljonko itelläs nousis 10 sekunnin stopilla?" no vittu paljonko nousisi oikealla stopilla kisoissa? venakoilla jotenkin paljon miellyttävämpi tyyli näyttää voimansa; se todellinen maksimi nostetaan siististi keskittyneellä salilla, eikä taustalla pauhaa joku paska dubsteppi tai lampaanraiskaushevi.