Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko veikkauksia? Ie laian ainaki raha lyotolle, jos edes kohtuullinen kerroin saadaan. Weidman ei ainakaan pisteil voita
Weidman ei ainakaan pisteil voita
Jos saa alasvientejä ja matossa damagea niin voi voittaakkin. Tosin Machidalla on kyllä tosi vaikee viedä mattoon, mutta kyllähän Weidman sai Silvanki mattoon aika vaivattomasti.
Onko veikkauksia? Ie laian ainaki raha lyotolle, jos edes kohtuullinen kerroin saadaan. Weidman ei ainakaan pisteil voita
Mikä olisi mielestäsi pelattava kerroin Machidalle?
Käsittääkseni UFC noudattaa Nevadan sääntöjä jenkkien ulkopuolella. Eli ei saa enään tertuttaa brasseissa.
1.5... Okei vähän provoten, realistisesti veikkaisin kertoimen asettuvan noin kahteen ja itse näkisin sen jo pelattavana. Vaikket minulta kysynytkään, niin tässä minun kontribuutioni.
Belfortin kerroin on ollut eurooppalaisilla tarjoajilla 2,7-2,9, tuskinpa Machida ainakaan sen alle painuu.
1.5... Okei vähän provoten, realistisesti veikkaisin kertoimen asettuvan noin kahteen ja itse näkisin sen jo pelattavana. Vaikket minulta kysynytkään, niin tässä minun kontribuutioni.
Itse en pelaisi Machidaa vielä 3,5:llakaan. Machidalla on mielestäni hieman normaalia parempi punchers chance. Niin kuin kenellä tahansa kärki MW:lla Weidmania vastaan.
Kirjoittamalla että CW on suuri ennakkosuosikki on kyllä yliarviointia sitten. Aika 50/50 minusta tuo on, jos matsi pysyy pystyssä niin eiköhän Machida vie UD voiton kotiin tai sitten yllätys KO. Jos CW saa Machidan mattoon niin siellä Lyoto kyllä saa kyytiä sen verran vakuuttavaa on CW jälkeä matossa on tehnyt.Mun mielestä ihmiset aliarvioivat Weidmania aika reilusti edelleen.
Kirjoitin melko suuri ennakkosuosikki. Sanavalinnoistasikin voi jo päätellä, että tähtien, kuun ja planeettojen pitää olla melko optimaalisissa asennoissa jos tästä halutaan ennakkopuheissa leipoa kertoimien valossa tasainen ottelu.Kirjoittamalla että CW on suuri ennakkosuosikki on kyllä yliarviointia sitten. Aika 50/50 minusta tuo on, jos matsi pysyy pystyssä niin eiköhän Machida vie UD voiton kotiin tai sitten yllätys KO. Jos CW saa Machidan mattoon niin siellä Lyoto kyllä saa kyytiä sen verran vakuuttavaa on CW jälkeä matossa on tehnyt.
Mun mielestä ihmiset aliarvioivat Weidmania aika reilusti edelleen. Pelaisin Machidaa Mauler>Bonesin tapaan vasta jollain 3,5 kertoimella.
Noh voisin vetää tähän sivun mittaisen analyysin, mutta säästän sen vaikka sitten itse UFC173 threadiinKirjoitin melko suuri ennakkosuosikki. Sanavalinnoistasikin voi jo päätellä, että tähtien, kuun ja planeettojen pitää olla melko optimaalisissa asennoissa jos tästä halutaan ennakkopuheissa leipoa kertoimien valossa tasainen ottelu.

Onnea sitten taivasalle.Mikäli betmakerit näkee tän edes lähelle 50/50-mahdollisuuksia (johon en mitenkään jaksa uskoa), niin lyön oman ja kaikkien kaverien kivitalot Weidmanille.
Weidman on mielestäni ehkä kaikkien aikojen lahjakkain vapaaottelija