Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kas, Kairakin mönkinyt esille jostain pimeästä reiästä puolustamaan jaloa yksityisautoilijan aatetta. Hienoa.

Olin kato aamulla niin tehokas, etten edes tullu huomenia huutelemaan. Olin niin seis eilisen 2,5h nujuamisen jälkeen että aamullakin vielä löi tyhjää :)

Pohjois-eteläsuuntainen menee vielä julkisilla, mutta itä-länsi on sitten eri keikka. Opiskeluaikana kun hyppäs klo 20.40 illalla bussiin, niin aamulla oli juna klo 07.10 perillä. Välillä mm. 1,5 h venttailua veturi-shellillä mannein kanssa :D
Oi niitä aikoja!

2000-luvun alussa piti mennä junalla Joensuusta Pohjammaalle. Juna lähti aamulla klo 10:00 ja oli perillä Vsa-Sjoki välillä jotain klo 20:00. Melkoinen saavutus.

Tekis mieli tirauttaa miehinen itku tähän väliin. Sen sijaan meen hakeen kahvia.

Tämä päivä on jatkunu yhtä kivasti ku se alkokin. Onneks pääsee tänään sentään salihommiin pienessä kurkkukivussa. Eikös se oo kevyen viikon tarkotus, että vähän kipeenä mennään kevyesti heiluun.

Onkohan mulla okulaarit jotenki vinossa, vai onko tuolla naisten köölin' joukkueissa joitain ihan kivannäköisiä tyttöjä. Kaverini kauppaa 55" töllöä tonnilla, ai hitto kun olis makia.
Rassikin tuli kolattua, viikonloppuna taas miehekkäät latinot.

En tiä mikä joukkue kyseessä, mutta kyllähän sielä useammalla maalla tais ihan VARTEEN OTETTAVIA olla. Erityisesti Venäläisillä ei ollu huolimattomuudesta tietookaan, ainakaan ulkonäön perusteella!

Sitäpä sitä.

Girl-in-lingerie-with-high-heels-and-a-lot-of-motorcycles-wallpaper_2947.jpg
Takana R1 ja istuu jonkun rotiskon päällä? Ei jatkoon!

Onkohan mulla okulaarit jotenki vinossa, vai onko tuolla naisten köölin' joukkueissa joitain ihan kivannäköisiä tyttöjä. Kaverini kauppaa 55" töllöä tonnilla, ai hitto kun olis makia.
Rassikin tuli kolattua, viikonloppuna taas miehekkäät latinot.

Ei. Valtaosahan urheilunaisista on kivannäköisiä tyttöjä. Viisvitosesta samsungista heitä näkee hyvin. HDna.

Mutta missä on JohnyV? Onko firma bannannu pakkiksen vai mikä on selitys??

edittii. Ja viimeiset viestit jostain Tattarisuo/Jakomäki akselilta eilisiltana..ei lupaavalta kuulosta? Betonisaapikkaat ja uimareissu kenties??:)

Hengissä ollaan ja helssinkissä. Tai ainakin siinä liepeillä. Kerrottakoon pari aforismia:

"Mäyräkoiraa myytävänä, puolen metrin pätkä jäljellä!"

"Mikään ei ole niin mukavaa kuin kerrostalojen kasaaminen tutulla porukalla."

Hmmm... Itse ehkä lähettäisin joskus puolen yön aikaan tekstiviestin jossa olisi nimeni ja kuva kikkelistä.. Kannattaa ehkä vielä kysyä muiltakin mielipidettä.

Minkänäköisellä viestillä laitan tietoja kun pyydettiin s.postilla tietoja, kun työharjoittelupaikkaa kyselin?

Pistä semmosella hyvännäkösellä, sopivasti lutkahtavalla viestillä inffot. Semmosella joka viestii sun olevan vähän mystinen ja jännittävä, mutta et suinkaan kaikille tarjoa palveluitas ja olis oikeestaan vastaanottajan onni, että saa sulta. Eli huolimattomuus ei saa paistaa läpi, ja siinä seittemän minuutin kohdalla pistät semmosen puhalluksen peliin, että ilma raitistuu.

Ja sitten muihin aiheisiin.

Kurkku on edelleen kipee. Vittu.

Tuo onkin heti parempi konsti, ja valokuvaksi joku semmoinen missä näkyy vaan viekkaat ja lupausta herättävät silmät. Ei kuitenkaan liian huolimattomat tuhrusimmukat.

Back
Ylös Bottom