Sotshin olympialaiset 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sft
  • Aloitettu Aloitettu
Kaj Kunnas, mene pois mun televisiosta. :( Vituttaa katsoa Aamu-tv:n Jälkihikeäkin kun on koko ajan jauhamassa jotain muiden keskustelijoiden päälle.

olen yrittänyt katsella tätä lumilautailua, mutta tämä on kyllä ihan helvetin tylsää katseltavaa. Laskisivat vaikka mieluummin Stigalla kilpaa mäkeä alas.

Kyllä noi tuntuu olevan kaikki melkoisen hyvännäköisiä ja varmaan juontaa juurensa sponsorien kiinnostukseen. Ei ole ihan halvimmasta päästä kiertää kuulaa kisoissa omilla rahoilla. Sponsorit ovat taatusti kiinnostuneita ulkoisesta habituksesta melkein yhtä paljon kuin laskutaidosta.

Kyllä noi tuntuu olevan kaikki melkoisen hyvännäköisiä ja varmaan juontaa juurensa sponsorien kiinnostukseen. Ei ole ihan halvimmasta päästä kiertää kuulaa kisoissa omilla rahoilla. Sponsorit ovat taatusti kiinnostuneita ulkoisesta habituksesta melkein yhtä paljon kuin laskutaidosta.
Oli kyllä kieltämättä kauniita tyttöjä. Etenkin se joku norjalainen. Mutta söpö se oli Ennikin. Hymyilevät naiset on aina kauniita.

Oli kyllä kieltämättä kauniita tyttöjä. Etenkin se joku norjalainen. Mutta söpö se oli Ennikin. Hymyilevät naiset on aina kauniita.

Norjalaiset hiihtäjät on aika kovaa valuuttaa. Ennillä on kyllä hemmetin kauniit silmät ja hymy.

En kyllä itsekään kauaa jaksanut tota Kunnasta. Sehän on aikasemmin selostanu vaan ruotsinkieliset lähetykset. Missä helvetissä on kaikki muut? Bror-Erik?

Noiden lumilautailijoiden urheiluhenkeä täytyy kyllä ihailla. Vaikka kaadutaan niin silti hymyillään, viihdytetään yleisöä ja ainakin ulkoisesti näyttää siltä että kannustetaan ja onnitellaan vastustajiakin. Rukajärvikin onnitteli sitä jenkkiä kun sai paremmat pisteet mitä itse.

Nyt heti jostakin kuvia pikaluistelusta... Olga Graf avasi luistelupukua vähän enemmän auki kuin oli tarkoitus :kuvia:

2014-02-09T140357Z_896887190_GM1EA291P7Y01_RTRMADP_3_OLYMPICS-SPEEDSKATING.JPG
Tämä?

Mäkäräisen suksi oli surkea, ja ampumapenkalla hävisi 35 sekuntia parhaille. Aika huono yhdistelmä.

Juu, hiihtoaika oli silti kohtalaisen hyvä, joten kyllä Kaisa ihan kunnossa on. Tuota tulosanalyysiä kun katteli, niin vähän ihmetyttää mitä vittua Kaisa ja tupla-D siellä penkalla oikein touhusivat.. Ihan noin paljon ei kyllä sprintissä parane hiihtovoiman varaan laskea.

Back
Ylös Bottom