Tiedättekö, mikä on vitutus maximus?
Minä tiedän nyt. Avovaimo on pettänyt viimeiset puoli vuotta erään räkänokan kanssa.
Tiedättekö, mikä on vitutuksen multikerroin?
Minä tiedän senkin nyt;
a. Tahti ollut kerta viikkoon. Säännöllisesti.
b. Ei mitään satunnaista kännisekoilua, vaan jyystetty myös ihan selvinpäin.
c. Räkänokka ollut täysin tietoinen allekirjoittaneen olemassaolosta. Olen jopa tavannut hänet.
d. Kumia ei ole aina käytetty. Minut on siis ilmoitettu arpajaisiin, joissa ei voi voittaa, vain hävitä. Odotan varsin jännittyneenä.
Taustalla siis 7 vuoden parisuhde. Muutaman vuoden ikäinen muksukin löytyy. Voin kertoa että olen nähnyt ja kokenut kaikenlaista elämäni varrella, mutta kyllä nyt
totean rehellisesti, että nyt koetellaan kovaksi keitettyä taistelijaakin. Tällä hetkellä mitään hajua tulevasta ei ole, tosin seuraava vuorokausi näyttänee suuntaa kun saadaan asiat purettua. Tällä hetkellä mieli ja kroppa menee kuin kovassa tulitaistelussa; joku vaan sanoo että tuleen ei saa jäädä makaamaan ja pyrin käsittelemään asiaa analyyttisesti, tunnekuohut myöhemmin sitten. Odotan sitä kauhulla. Nyt vaan prioriteettina saada asiat ja askelmerkit selkeäksi, muksun takia tässä on vaan jaksettava. Mutta pahaa tekee.
Ei muutakuin hyvää joulua vaan.![]()
Ihan vaan mielenkiinnosta: Miten tämä case päättyi?