Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tiedättekö, mikä on vitutus maximus?

Minä tiedän nyt. Avovaimo on pettänyt viimeiset puoli vuotta erään räkänokan kanssa.

Tiedättekö, mikä on vitutuksen multikerroin?

Minä tiedän senkin nyt;

a. Tahti ollut kerta viikkoon. Säännöllisesti.

b. Ei mitään satunnaista kännisekoilua, vaan jyystetty myös ihan selvinpäin.

c. Räkänokka ollut täysin tietoinen allekirjoittaneen olemassaolosta. Olen jopa tavannut hänet.

d. Kumia ei ole aina käytetty. Minut on siis ilmoitettu arpajaisiin, joissa ei voi voittaa, vain hävitä. Odotan varsin jännittyneenä.

Taustalla siis 7 vuoden parisuhde. Muutaman vuoden ikäinen muksukin löytyy. Voin kertoa että olen nähnyt ja kokenut kaikenlaista elämäni varrella, mutta kyllä nyt
totean rehellisesti, että nyt koetellaan kovaksi keitettyä taistelijaakin. Tällä hetkellä mitään hajua tulevasta ei ole, tosin seuraava vuorokausi näyttänee suuntaa kun saadaan asiat purettua. Tällä hetkellä mieli ja kroppa menee kuin kovassa tulitaistelussa; joku vaan sanoo että tuleen ei saa jäädä makaamaan ja pyrin käsittelemään asiaa analyyttisesti, tunnekuohut myöhemmin sitten. Odotan sitä kauhulla. Nyt vaan prioriteettina saada asiat ja askelmerkit selkeäksi, muksun takia tässä on vaan jaksettava. Mutta pahaa tekee.

Ei muutakuin hyvää joulua vaan.:hyper:

Ihan vaan mielenkiinnosta: Miten tämä case päättyi?

Eilen naapurin talon talonmies/hallituksenpuheenjohtaja joka kuvittelee omistavansa sen talon ja määräilee asukkaita Hitlermäisesti yritti ajaa tahallaan mun koiran yli koska hänhän ei väistä! Vittu mulla nousi agressiot! Huusin eläke ukolle naama punasena ja teki mieli mennä hakkaa se, mut sehän olis kuollut jos olisin kerran lyönyt! Sil ukol ei oo mitään itse suojelu vaistoa! Jos olis ajanut mun koiran yli olisin 100% varmuudella tappanut ukon! Vieläkin vituttaa ukko ankarasti ja tekis mieli edes vähän avarilla mennä läppäsee, mut mun taustoilla lähtisin jo siitäkin istumaan. Sil ukol on vissiin pää pehmenny ku mun kavereita asuu siin talossa ja moni asukas on lentänyt nurin siin pihalla ku sitä ei ole hiekotettu ni kaverit kävi hiekottaa sen ni tää ukko kävi kerää ne hiekat pois! Kalja laatikoita ei saa viedä näkyvissä koska talon maine kärsii! Mä en helpolla hermostu mut nyt on kaks päivää ollu vitutus... Mun koira on mun paras ystävä ja ku melkein oma lapsi ni sit joku kusipää veinaa tahallaan ajaa sen yli! Ei vittu noit vanhoja eläke ukkoja!

Voi vittu, viimisen viikon taas yläkerrassa asuva ählämi on jostain syystä käynyt(yleensä käy klo2200 aikoihin) aamuyöstä nukkumaan. Ja kerta se on TRUE ählämi eli vetää keuhkojen täydeltä ilta pyllistykset ja rukoukset Allahille(vai Mohammedille) ennen nukkumaan menoa, olen joka vitun yö herännyt siihen...kiva herätä klo0400 kesken seksiunien johonkin vitun "uuuuuuahhhhuuaah" huutoon...sentään se menettelee että joskus herää siihen kun naapurin teinityttö saa munaa kunnolla, mutta joku vitun ählämin ulina..ei SAATANA

Nojoo, totta. Erittäin huonoa harkintakykyä räkänokalta, jos jatkaa sen jälkeen kun saa tietää, että horatsulla äijä. Sietää pyöräyttää räkänokkaakin.

Voi vittu, viimisen viikon taas yläkerrassa asuva ählämi on jostain syystä käynyt(yleensä käy klo2200 aikoihin) aamuyöstä nukkumaan. Ja kerta se on TRUE ählämi eli vetää keuhkojen täydeltä ilta pyllistykset ja rukoukset Allahille(vai Mohammedille) ennen nukkumaan menoa, olen joka vitun yö herännyt siihen...kiva herätä klo0400 kesken seksiunien johonkin vitun "uuuuuuahhhhuuaah" huutoon...sentään se menettelee että joskus herää siihen kun naapurin teinityttö saa munaa kunnolla, mutta joku vitun ählämin ulina..ei SAATANA

Käyttäkää niitä korvatulppia, ei pitäisi olla ylitsepääsemätön teko. Oon käyttänyt varmaan jo 5 vuotta ja eipä tarvi herätä muuhunkun herätyskelloni ääneen.

Eikö kerrostalossa ole hiljaisuusaika 22-06? Jolla pyritään siihen ettei ihmisten tarvisi käyttää korvatulppia.

En minä tiedä, itse asun rivarissa ja ei ole mistään hiljaisuusajoista ollut puhetta. Toisaalta kyllähän sen maalaisjärjelläkin päättelee mihin aikoihin pitäisi alkaa meteliä hiljentämään eli jossain ysin jälkeen. Mä käytän tulppia siksi, kun olen todella herkkä heräämään ihan pieneenkin ääneen ja noiden avulla nukun kun tukki.

Vittu että menee lujaa.

Kävin eilen istumassa kuppilassa muutaman tuopillisen verran kun rupesi kotona vituttamaan.
Baarista lähtiessä pari tyyppiä lähti kävelemään samaa matkaa, olin ihan vitun päissäni enkä edes tajunnut että ne yrittää ryöstää.
Ei mulla mitään rahaa ikinä ole mukana, kortit vaan. Kävelin ehkä kilometrin kun toinen niistä mukana kävelevistä työnsi käden taskuun, toinen tarttui kädestä kiinni. Otin itsekin otteen sen kädestä pitävän takista ja sain sen maahan. Toinen jo pinkoi vittuun mun korttien kanssa :face: Onnee vaan vitusti sulle kuka ne sitten veitkin, toivottavasti mun ajokortista ja (nyt) kuoletetusta pankkikortista on iloa pitkäksi aikaa.

Vittu että menee lujaa.

Kävin eilen istumassa kuppilassa muutaman tuopillisen verran kun rupesi kotona vituttamaan.
Baarista lähtiessä pari tyyppiä lähti kävelemään samaa matkaa, olin ihan vitun päissäni enkä edes tajunnut että ne yrittää ryöstää.
Ei mulla mitään rahaa ikinä ole mukana, kortit vaan. Kävelin ehkä kilometrin kun toinen niistä mukana kävelevistä työnsi käden taskuun, toinen tarttui kädestä kiinni. Otin itsekin otteen sen kädestä pitävän takista ja sain sen maahan. Toinen jo pinkoi vittuun mun korttien kanssa :face: Onnee vaan vitusti sulle kuka ne sitten veitkin, toivottavasti mun ajokortista ja (nyt) kuoletetusta pankkikortista on iloa pitkäksi aikaa.

Mites skenaario jatkui toisen kanssa joka maassa oli?

Ennenkokematon lihasjumi/kramppi epäkkäissä on nyt vaihtunut vielä vittumaisempaan lihaskipuun/arkuuteen. Pää kyllä kääntyy ja lihat liikkuu, mutta onhan nuo saatanan kipiät. Vaatii mielikuvitusta löytää asento jossa ois hyvä olla. Vielä kun tietää että tätä namia jatkuu ainakin huomisen yli...:face:

Back
Ylös Bottom